منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ باقری‌کنی: لبنان زنده‌کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌هاست پاسخ تهران به اتهام «نقش‌داشتن ایران در ترور ترامپ»
سرخط خبرها

فرمانده کل انتظامی: پلیس هیچ‌گاه مقابل مردم نیست| در مقابل تحرکات اخیر خویشتنداری کردیم

  • کد خبر: ۱۳۵۲۶۱
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
فرمانده کل انتظامی: پلیس هیچ‌گاه مقابل مردم نیست| در مقابل تحرکات اخیر خویشتنداری کردیم
فرمانده‌کل انتظامی ایران، گفت: خویشتن‌داری حافظان امنیت از صبر و هوشمندی آن‌ها نشأت گرفته است و توان و اقتدار نیرو‌های نظامی، انتظامی و قضایی بسیار زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن انتظام رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای مفاهیم قرآن شکل گرفته است.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح به‌عنوان حافظان جمهوری اسلامی و مدافع امنیت مردم باید مأنوس با قرآن و در مسیر اهل‌بیت (ع) باشند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز ریشه در قرآن کریم دارد.

اشتری با بیان اینکه در تمامی فتنه‌ها اگر مبانی دینی قوی نداشتیم سرنوشت نامعلومی در انتظار کشور بود، ابراز داشت: این موضوع در انقلاب‌های رنگی سایر کشور‌ها که ضعیف‌تر از فتنه‌های ما را تجربه کردند، مشهود است.

وی یکی از دلایل موفقیت رزمندگان اسلام را باور‌ها و اعتقادات آن‌ها دانست که بر مبنای آیات الهی است و تصریح کرد: هر کجای این دنیا کسانی که به قرآن و عترت توجه کردند پیروز شدند.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در این ایام محکم ایستادند و استقامت کردند خاطرنشان کرد: خادمان عرصه نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور با اعتقاد، حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند.

اشتری پلیس جمهوری اسلامی را با پلیس همه کشور‌ها متفاوت دانست و اضافه کرد: پلیس براساس مبانی اعتقادی و اخلاقی خود کار می‌کند و برای مردم و امنیت مردم حاضر است جان خود را فدا کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس هیچ‌گاه در مقابل مردم نبوده، بلکه در کنار مردم از مظلوم حمایت کرده و در برابر کسانی که به مردم ظلم کردند می‌ایستد افزود: برای امنیت و آرامش مردم در برابر کسانی‌که به حقوق آن‌ها تعدی می‌کنند می‌ایستیم.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم، زورگویی و تامین آرامش مردم را دلیل حضور پلیس دانست و گفت: همه اقدامات پلیس برای آن است که زنان، مردان و کودکان در امنیت باشند، زیرا عدم وجود امنیت برای همه بخش‌ها از جمله اقتصاد، تحصیل و ... مشکل ایجاد می‌کند و در سایه امنیت است که جوانان ما رشد می‌کنند.

اشتری "امنیت" را یکی از نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی نخبه تمام عیار حوزه نظامی بود و در عرصه بین‌المللی بسیار توانمند و فرمانده جهادی بود، اما توکل بر خدا، ولایتمداری و اخلاص وی بالاترین رمز موفقیت سردار سلیمانی است و ما نیز باید همین مسیر را برویم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نقش قرآن در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید این مسیر را با قدرت ادامه دهیم و شهدای ما ثابت کردند که با تکیه بر آیات الهی، توکل بر خدا و توسل به ائمه می‌توان کار‌ها را جلو برد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فتنه‌های اخیر کشور گفت: هوشیاری و بصیرت مردم و اقتدار حافظان نظم و امنیت تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است، زیرا دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه ملت ایران به راه انداخت، اما در مقابل مردم و اراده حافظان امنیت شکست خوردند و مابقی تحرکات آن‌ها نیز منجر به شکست خواهد شد.

اشتری ادامه داد: امروز مردم، رزمندگان، بزرگان، علما، خانواده شهدا و جانبازان قوی‌تر از گذشته پای نظام، امنیت و ارزش‌ها هستند و این فتنه‌ها باعث شد عده‌ای چهره واقعی خود را نشان دهند که با ملت فاصله دارند و قول و عمل آن‌ها متفاوت است.  

وی تاکید کرد: خویشتن‌داری حافظان امنیت از صبر و هوشمندی آن‌ها نشأت گرفته است و توان و اقتدار نیرو‌های نظامی، انتظامی و قضایی بسیار زیاد است، لذا همه کسانی که خارج از کشور طمع به ایران دارند بدانند در طول این ۴۳ سال از تمام جهات اقدامات علیه امنیت ملی ما داشتند، اما این دشمنان بودند که موفق نشدند.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فتنه‌های دهه ۶۰ گفت: امروز توان کشور از دهه‌های گذشته بسیار بیشتر است و آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و با وجود سختی‌ها، اما با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم به قله مدنظر خواهیم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->