جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

یک ستاره دیگر انگلیس بازی با ایران را از دست داد

  • کد خبر: ۱۳۵۴۱۲
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
یک ستاره دیگر انگلیس بازی با ایران را از دست داد
به نظر می‌رسد مدیسن هم در بازی با ایران غایب خواهدبود.

به گزارش شهرآرانیوز، جیمز مدیسون برای دومین روز متوالی، تمرینات انگلیس را از دست داد. وب سایت talksport در مطلبی نوشت که ستاره لسترسیتی به دلیل مصدومیت زانو، بعید است که در بازی نخست انگلیس مقابل ایران به میدان برود.

این رسانه نوشته است: از زمان حضور تیم انگلیس در قطر، مدیسون به دلیل آسیب دیدگی زانو که در جریان پیروزی ۲ بر صفر لستر مقابل وستهم متحمل شد، نتوانسته است به صورت کامل در تمرینات شرکت کند.

انگلیس تا یکشنبه مهلت دارد که تصمیم بگیرد مدیسون را به خانه بفرستد و بازیکنی را به عنوان جانشین او دعوت کند. اما در حال حاضر، مشخص نیست که آن‌ها برای چنین اقدام شدیدی برنامه ریزی کرده اند یا خیر.
مدیسون از زمانی که تنها بازی ملی خود را مقابل مونته نگرو در سال ۲۰۱۹ تجربه کرد، برای سه شیر‌ها بازی نکرده است.

پس از مجموعه‌ای از بازی‌های خیره‌کننده برای لستر، او وارد برنامه‌های گرت ساوت‌گیت شد و امیدوار بود که نقشی کلیدی در دیدار برابر ایران داشته باشد. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۵ ساله برای حضور در میدان، باید حالا حالا‌ها منتظر بماند.

مجله میرور نیز درباره مصدومیت این بازیکن نوشته و از غیبت قطعی ستاره لستر در دیدار برابر ایران خبر داده است. میرور نوشت: جیمز مدیسون پس از غیبت در ۲ جلسه تمرینی اخیر در قطر، قرار است بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی مقابل ایران را از دست بدهد.

هافبک لستر هفته گذشته از ناحیه زانو آسیب دید، اما همچنان مطمئن است که می‌تواند در این تورنمنت بازی کند. با این حال، مدیسون اکنون قرار است بازی مقابل ایران را از دست بدهد و این باید برای گرت ساوت‌گیت خبری ناامید کننده باشد، زیرا سرمربی انگلیس روی او حساب باز کرده بود.

گرمای هوا و همچنین تقاضای بازیکنان، باعث شده است تا ساوت‌گیت به استفاده از بازیکنان تعویضی خود فکر می‌کند و تغییرات در برنامه تاکتیکی او، نقش مهمی خواهد داشت. انگلیس برای دومین روز متوالی در دمای سوزان دوحه و پس از صرف ناهار تمرین کرد تا مطمئن شود که با گرمای قطر سازگار است.

آن‌ها پس از جلسات تمرینی از حوله‌ها و دمنده‌های یخ برای خنک کردن خود استفاده می‌کردند، اما پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در هفته آینده به زیر ۳۰ درجه برسد و انگلیس در ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی که درست قبل از غروب آفتاب است، مقابل ایران بازی می‌کند.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->