دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

انتشار کتاب «احیای کربلا» در کانادا

  • کد خبر: ۱۳۵۸۷۲
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
انتشار کتاب «احیای کربلا» در کانادا
کتابی با نام «احیای کربلا» با موضوع واقعه کربلا و فلسفه شهادت امام حسین(ع) در کانادا منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مؤسسه جهانی «آکادمیا» که در زمینه انتشار نشریات پژوهشی، علمی و بشردوستانه فعالیت می‌کند، کتابی تخصصی را درباره حادثه کربلا منتشر کرده که از سوی «لیاقت تکیم» استاد دانشگاه مک‌مستر کانادا نوشته شده است.

انتشار کتاب «احیای کربلا» در کانادا

این مؤسسه در ابتدای معرفی کتاب با عنوان «احیای کربلا» آورده است: در شرایطی که بیشتر مطالعات مربوط به حماسه‌ کربلا و شهادت نوه حضرت محمد(ص) و پیامدهای فداکاری امام حسین(ع) بوده، مطالعات دیگری به انواع مختلف مراسمی پرداخته است که درباره احیا و بزرگداشت این رخداد بوده است.

در چکیده کتاب تصریح شده است که این کتاب تأثیر حادثه کربلا بر صحنه فرهنگی و ادبی جنوب آسیا را پوشش می‌دهد.

پروفسور لیاقت تکیم، استاد معارف اسلامی دانشگاه مک مستر کانادا، اواخر سال جاری در ششمین کنفرانس علمی بین المللی زیارت اربعین که از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات حرم عتبه حسینی برگزار شد، شرکت کرده بود.

وی در این کنفرانس مقاله‌ای درباره پیشینه تاریخی احیای اربعین حسینی ارائه کرده بود.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->