دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

ویدئو انگیزشی کی‌روش پس از دیدار با انگلیس

  • کد خبر: ۱۳۶۰۸۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
ویدئو انگیزشی کی‌روش پس از دیدار با انگلیس
سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به این نکته اشاره کرد که هنوز چیزی تمام شده و باید برای ادامه رقابت‌ها تلاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بازیکنان دشمن ما نیستند. در این ویدئو که تصاویری از بازی ایران و انگلیس پخش می‌شود، راوی می‌گوید: دو راه پیش‌روی ما قرار دارد: برخیزیم یا تسلیم شویم؛ تسلیم نشو و تمرکز داشته باش. تلاش کن. دوباره، دوباره و دوباره!

در ادامه تصاویری از بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ پخش می‌شود که در آن، راوی می‌گوید: من هرگز تسلیم نمی‌شوم.

پس از آن تصاویری از گل مهدی طارمی به انگلیس نمایش داده می‌شود و راوی می‌گوید: انگیزه خود را حفظ کن. سرت را بالا بگیر و به شب و تاریکی نگاه نکن. شب را به عنوان یک شروع تازه در نظر بگیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->