واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

خداحافظی «گری اولدمن» از دنیای بازیگری 

  • کد خبر: ۱۳۶۲۶۰
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
خداحافظی «گری اولدمن» از دنیای بازیگری 
 گری اولدمن بازیگر سرشناس بریتانیایی پس از بازی در سریال «اسب‌های کند» خود را بازنشسته می‌ کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که گری اولدمن پیش‌تر گفته بود در حال بررسی زمان بازنشستگی است، اکنون می‌گوید آماده این کار است و سریال «اسب‌های کند» آخرین کار بازیگری‌اش خواهد بود.

بازیگر فیلم‌های «شوالیه تاریکی» و «هری پاتر» در مصاحبه جدیدی با «ساندی تایمز» گفته است پس از اتمام سریال «اسب‌های کند» ‌ برای اپل تی‌وی پلاس تمایل دارد وقتش را خارج از صنعت فیلمسازی صرف کند. این سریال جاسوسی سفارش ساخت فصل سوم را هم به دست آورده است.

اولدمن که برای بازی در «تلخ‌ترین ساعت» برنده اسکار شده گفته است: دوران بازیگری رشک‌برانگیزی داشته‌ام، اما بازیگری افول می‌کند و من به جز این کار به چیزهای دیگری هم علاقه دارم.

او افزوده است: وقتی جوان هستی، فکر می‌کنی که می‌توانی به همه کارها برسی و مثلا آن کتاب را بخوانی، فلان کار را بکنی، اما سال‌ها می‌گذرند. سال آینده ۶۵ ساله می‌شوم و ۷۰ سالگی هم نزدیک است. وقتی ۸۰ ساله می‌شوم نمی‌خواهم فعال باشم. خیلی خوشحال خواهم بود و باعث افتخار من است که با نقش «جکسون لمب» از سریال «اسب‌های کند» با بازیگری خداحافظی کنم و بازنشسته شوم.

اولدمن پیش‌تر گفته بود بازی در نقش شخصیت «اسب‌های کند» یعنی جکسون لمب برایش غنیمت است و این شخصیت شخصیتی نمادین است و اگر قرار باشد در اوج وداع کند، باید پس از همین سریال باشد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->