جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

یک پرسپولیسی در آستانه خروج از لیست تیم!

  • کد خبر: ۱۳۶۷۶۶
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
یک پرسپولیسی در آستانه خروج از لیست تیم!
شاید نام مهاجم تیم پرسپولیس از لیست این تیم در نیم فصل دوم خارج شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس دومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کند. پاکدل که از همان اول خریدش با انتقادات فراوانی همراه بود، در چند دیدار فصل قبل توانست گلزنی کند و تا حدودی عملکرد مثبتی از خودش به ثبت برساند. با این حال در همان زمان هم خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقد بودند پرسپولیس نیاز به مهاجم گلزن تری نسبت به پاکدل دارد. وضعیت حامد در این فصل حتی از سال قبل هم بدتر شده و این بازیکن اکثر بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پاکدل اکثر تمرینات پیش فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول فصل هم تا اینجا اکثرا مصدوم بوده و خیلی از بازی‌های پرسپولیس را از به همین دلیل از دست داد. مصدومیت‌های پرتعداد پاکدل باعث شد تا در فضای مجازی خیلی‌ها با این بازیکن و آسیب دیدگی‌هایش شوخی کنند و به نوعی به او کنایه بزنند.

عملکرد پاکدل و عبدی آنقدر بد بوده که گل محمدی در بازی‌هایی که نیاز به گل هم دارد از آن‌ها استفاده نمی‌کند و سعی دارد از سایر نفراتش در خط حمله استفاده کند. هرچند عبدی هم مثل پاکدل در اکثر بازی‌های پرسپولیس غیبت داشت و نیمکت نشین بود، ولی با توجه به سن عبدی و احتمال درآمدزایی از این بازیکن، کادرفنی و مدیران پرسپولیس ترجیح می‌دهند عبدی را در تیمشان نگه دارند.

البته خود پاکدل هرگونه جدایی از پرسپولیس را تکذیب می‌کند و در واقع می‌خواهد تلاش کند تا هرطور شده در پرسپولیس بماند، ولی در صورتیکه یحیی بخواهد آل کثیر را به ترکیب تیمش اضافه کند، به ناچار باید یکی از مهاجمان تیمش را در لیست مازاد قرار دهد و گزینه اصلی خروج در نیم فصل هم حامد پاکدل است. در واقع سرمربی پرسپولیس از بین پاکدل و آل کثیر باید یک بازیکن را انتخاب کند که به احتمال زیاد انتخاب یحیی، آل‌کثیر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->