تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
در حاشیه جلسه میان رییس هیئت بدمینتون استان و معاون تربیت بدنی شهرداری مشهد مطرح شد:

نیازمند تعامل و هم‌افزایی میان هیات‌های ورزشی و مدیریت شهری هستیم

  • کد خبر: ۱۳۷۵۳
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
نیازمند تعامل و هم‌افزایی میان هیات‌های ورزشی و مدیریت شهری هستیم
سید حسین رضوی با اشاره به برنامه‌های هیئت در حوزه ورزش بانوان، از سرمایه‌گذاری ویژه در این عرصه خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین رضوی در دیدار با حسن نوری، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری در حوزه ورزش همگانی و تامین نشاط اجتماعی، به ارائه توضیحات پیرامون عملکرد ۲ سال اخیر این هیئت پرداخت.

خواهان ورزش ارزان و در دسترس همگان هستیم

سید حسین رضوی با اشاره به برنامه‌های هیئت در حوزه ورزش بانوان، از سرمایه‌گذاری ویژه در این عرصه خبر داد و گفت: در سال ۹۷، بیش از ۷ تیم از رده‌های گوناگون سنی در استان داشتیم که در مسابقات مختلف شرکت کردند که با توجه به برخی مسائل، این تعداد به ۴ تیم کاهش پیدا کرد که البته در همین شرایط نیز، صاحب عناوین گوناگونی شدیم و اکنون به دنبال جلب همکاری‌های بیشتر برای تیم‌های ورزشی، بویژه بانوان هستیم.

رییس هیئت بدمینتون استان در ادامه به کمک شش میلیون تومانی فدراسیون اشاره کرد و افزود: این کمک برای ترویج این ورزش عدد ناچیزی است. اما از همین رقم محدود نیز در راستای تامین وسایل تخصصی مانند توپ و تور و ... بهره بردیم و آن را در اختیار شهرستان‌های خود گذاشتیم تا شاهد ورزش ارزان و در دسترس همگان باشیم.

وی در ادامه به وضعیت هیئت‌های شهر‌های گوناگون استان نیز اشاره و ابراز داشت: در میان شهرستان‌های استان، ۸ شهر در وضعیت مطلوب و رو به پیشرفتی قرار دارند؛ به گونه‌ای که امروز نیشابور، ضمن داشتن سالن اختصاصی، در لیگ یک کشور نیز تیم دارد؛ بنابراین می‌توان گفت شاید در حال حاضر هیچ استانی در کشور به اندازه ما توسعه و ترویج بدمینتون در سطح شهرستان‌های خود نپردازد. رضوی ادامه داد: زیرساخت‌های سخت‌افزاری در مشهد به گونه‌ای است که در سالن اختصاصی این هیئت، شاهد حضور ورزشکاران از ساعت ۶ بامداد تا ۱۱ شب می‌باشیم که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید.

ریاست هیئت بدمینتون استان در پایان به تقویت سرمایه انسانی در این رشته اشاره و ابراز داشت: برای اولین بار ظرف ۲۰ سال گذشته، تا پایان سال جاری، بیش از ۱۲ مربی این هیئت، ارتقا درجه ۳ به ۲ را کسب خواهند نمود که برای ما در شرایط کنونی، جوان‌گرایی و به روز بودن آنان بسیار اهمیت دارد تا از این راه بتوانیم ضمن معرفی رشته بدمینتون، زمینه را برای جذب حداکثری ورزشکاران علاقه‌مند آماده کنیم.

جذب علاقه‌مندان به ورزش، اولویت ماست

حسن نوری، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت بدمینتون استان، به تشریح اقدامات و سیاست‌های شورای پنجم و مدیریت شهری در امر ورزش پرداخت و گفت: طی دو سال اخیر، شاهد نگاه ویژه مدیریت شهری و نماینگان شهر بوده‌ایم؛ به صورتی که تا پیش از این به علت نبود یک تعریف حرفه‌ای در حوزه ورزش همگانی، توفیق چندانی را کسب نکرده بودیم و تمام کوشش ما در مدتی که گذشته است این بود تا مشهد برمبنای شعار خود که شهر امید و زندگی است، برای تمام اقشار خود، نشاط و تحرک و پویایی به ارمغان آورد.

نوری در ادامه به آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: این آیین‌نامه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و هدف آن، بررسی کارشناسانه درخواست‌هایی است که برای حمایت از تیم‌های مختلف ورزشی شهر می‌رسد تا بتوانیم در یک سیر مشخص و هدف‌مند به حمایت از جوانان قهرمان بپردازیم.
معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد ادامه داد: در سال جاری، بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در حوزه ورزش همگانی هزینه کرده‌ایم که بخشی از این هزینه با هدف کشف استعدا‌های جدید در محلات و مناطق شهرداری صورت پذیرفته است. در مکاتباتی که با مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم، خواهان حضور مربیان استعدادیاب رشته‌های مختلف ورزشی شدیم تا با امکاناتی که داریم، در راستای تزریق ورزشکاران توان‌مند و شایسته به استان و کشور تلاش کنیم.

نوری در پایان به اقدامات کارشناسی در شورای عالی ورزش شهرداری اشاره کرد و گفت: در راستای برنامه‌های هیئت بدمینتون برای حمایت از ورزش بانوان، این شورا نیز برای سال آینده برنامه‌های جامعی در این حوزه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا تعامل لازم در این هدف مشترک صورت پذیرد و از ظرفیت‌های انجمن بدمینتون تربیت بدنی شهرداری مشهد نیز استفاده لازم خواهد شد.

منبع: روابط عمومی هیئت بدمینتون خراسان رضوی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->