ترخیص یک میلیون تن کالای اساسی تنها ظرف ۱۲ روز جنگ تحمیلی بازار نفت در سایه اراده ایران صعود ایران به رتبه نهم تولید فولاد در جهان ریزش یکپارچه قیمت خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۸ تیر ۱۴۰۴) + جدول بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۸ تیر ۱۴۰۴) | کاهش قیمت‌ها ادامه یافت وزیر اقتصاد: صندوق بیمه جبران خسارت از جنگ تشکیل می‌شود طلا وارد کانال ۷ میلیون تومان شد | صعود دلار به کانال بالاتر هند هم مشتاق نفت ایران شد نرخ طلا حداقل تا ۱۰ روز آینده نوسان شدیدی نخواهد داشت | کاهش قیمت‌ها در محرم و صفر دور از انتظار است ریزش بورس شدیدتر شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ تیر ۱۴۰۴) اطلاعیه شرکت برق خراسان رضوی درخصوص گرم‌ترشدن هوا | درخواست همکاری از مردم برای کاهش مصرف برق زمان واریز کالابرگ الکترونیکی ویژه دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد | افزایش مبلغ کالابرگ فروش فوری مدیران خودرو ویژه تیر ۱۴۰۴ آغاز شد + جدول و شرایط فروش افزایش قیمت طلا و سکه در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۴) بلیت قطار‌های اربعین از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۴ بدون افزایش قیمت به فروش می‌رسد قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۸ تیر ۱۴۰۴) | صعود دلار به کانال ۸۵ هزار تومان مرز‌های هوایی ایران باز است | هیچ کشوری آسمان خود را به روی ایران نبسته است (۸ تیر ۱۴۰۴) اتحادیه طلا و جواهر: مردم معاملات سودجویی در روز‌های جنگ را اعلام کنند بررسی قیمت پرفروش‌ترین موبایل‌ها در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۴) نحوه پرداخت خسارت به خودرو‌های آسیب‌دیده از جنگ، از سوی شرکت‌های بیمه چگونه است؟ اجاره‌دادن خانه به اتباع غیرمجاز در مشهد ممنوع شد | ابطال پروانه‌کسب مشاوران املاک خاطی مشاوران املاک حق انعقاد قرارداد با اتباع غیرمجاز را ندارند قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد (۸ تیر ۱۴۰۴) + جدول تشکیل پرونده، ارزیابی و آواربرداری واحد‌های آسیب‌دیده از جنگ درحال انجام است ثبات در بازار طلا و  ارز | بورس در وضعیت قرمز ساعت کاری ساتنا به روال قبل بازگشت استاندار خراسان رضوی: صنعت خودرو و قطعه‌سازی باید موتور پیشران توسعه استان باشد قیمت امروز میوه و تره‌بار در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۴) | پیاز کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار تومان پیش‌بینی مهم از وضعیت بازار خودرو در ماه‌های آینده (۸ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مهلت ۲۰ ماهه فرودگاه‌های بین المللی کشور برای اخذ گواهینامه فرودگاهی

  • کد خبر: ۱۳۷۵۴۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
مهلت ۲۰ ماهه فرودگاه‌های بین المللی کشور برای اخذ گواهینامه فرودگاهی
فرودگاه‌های بین‌المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند، این در حالی است که هم‌اکنون به دنبال ایجاد و ارتقای استانداردهای سازمان هواپیمایی و اخذ گواهینامه برای تعدادی از فرودگاه‌های بین‌المللی تا پایان سال هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز،  فرشید گلیج، معاون عملیات شرکت فرودگاه ها گفت: فرودگاه‌های بین‌المللی تا تیرماه ۱۴۰۳ موظف به دریافت گواهینامه هستند، این در حالی است که هم‌اکنون به دنبال ایجاد و ارتقای استانداردهای سازمان هواپیمایی و اخذ گواهینامه برای تعدادی از فرودگاه‌های بین‌المللی تا پایان سال هستیم. مدیران فرودگاه‌ها درخصوص رفع معارضات و موانع پروژه‌ها اقدام جدی داشته باشند.

علی قاسم‌زاده، راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها در همایش مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که در حال برگزاری است، گفت: بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد پروژه‌ای بود که به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی در مدت‌زمان به مراتب کوتاه‌تر از آنچه در نظر گرفته شده بود، به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن به پروژه‌ها از سوی مدیران فرودگاهی گفت: به هیچ عنوان منتظر نباشند که یک مدیر از ستاد شرکت فرودگاه‌ها به محل پروژه اعزام و مشکل آن‌ها را حل کند؛ بلکه مدیران فرودگاهی باید به‌صورت روزانه پیگیر پروژه‌ها باشند.

راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه زمین محل پروژه نباید برای مدت طولانی در اختیار پیمانکار باشد، گفت: فرودگاه‌ها با همکاری کمیته‌های امنیتی، پیش از آغاز پروژه و ورود پیمانکار، موانع احتمالی که موجب فرسایش پروژه می‌شود را برطرف کنند.

در این مراسم همچنین عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خواستار بازنگری در نرخ پارکینگ‌های فرودگاهی شد.

ابراهیم مرادی گفت: در حالیکه یکی از درآمدهای غیر هوانوردی فرودگاهی از پارکینگ‌های فرودگاهی به دست می‌آید، از سال ۱۳۹۴ تاکنون این نرخ تغییر نکرده است و ضرورت دارد این نرخ پایین بازنگری و به‌روزرسانی شود.

او اضافه کرد: از مدیریت و همکاران معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها نیز در این راستا خواستار همفکری و کمک به حل این مشکل هستم.

مرادی همچنین برای جلوگیری از تضییع اموال عمومی در عرصه فرودگاهی گفت: اکنون هزینه نگهداری و حفظ اموال فرودگاهی بسیار زیاد است و از سوی دیگر، فرایند طولانی برای فروش آنها وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود هم هزینه زیادی روی دست فرودگاه‌ها می‌گذارد و هم این اموال در گذر زمان تضییع می‌شود.

این مقام مسئول گفت:با واگذاری قانونی برخی از این اموال نظیر صندلی‌ها به سایر دستگاه‌های دولتی که اتفاقاً مورد استقبال هم قرار گرفته است، این معضل را به شیوه‌ای صحیح حل کنیم.

منبع: مهر


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->