تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

انتشار کتاب صوتی «مادر آفتاب»

  • کد خبر: ۱۳۷۹۵۵
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
انتشار کتاب صوتی «مادر آفتاب»
کتاب صوتی مادر آفتاب نوشته مهری‌السادات معرک‌نژاد با صدای زهرا یوسفی منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب صوتی مادر آفتاب نوشته مهری‌السادات معرک‌نژاد با صدای زهرا یوسفی منتشر شد.

این کتاب که یک جلد از مجموعهٔ چهارده جلدی “چهارده خورشید، یک آفتاب” است، داستان زندگی حضرت فاطمه (س) است.

هر جلد چهارده خورشید یک آفتاب، مجموعه‌ای است از صد داستان کوتاه از زندگی یکی از چهارده معصوم. کتاب صوتی مادر آفتاب که صد داستان از زندگی حضرت زهراست در گروه فرهنگی هنری یم تولید شده است.

روایت کتاب از پیش از تولد این بانوی بزرگوار آغاز می‌شود. از زمانی که پیامبر (ص) در غار حرا وعده تولد دختری را می‌شنود که نامش در آسمان‌ها منصوره (س) و در زمین فاطمه (س) است و روایت‌ها تا بعد از شهادت ایشان ادامه پیدا می‌کند.

شناخت شخصیت بزرگی مانند حضرت فاطمه (س) برای کودکان مسلمان بسیار مهم است و این کتاب با زبانی جذاب و روایتی گیرا می‌تواند علاوه بر بزرگسالان، کودکان را با این بانوی بزرگوار که تمام امامت از فرزندانشان هستند آشنا می‌کند.

گروه فرهنگی هنری یم در توضیح عملکرد خود آورده است:

گروه فرهنگی هنری یم، تولید کننده محتوای صوتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. یم با توجه به کمبود تولید محتوا در بخش‌های مختلف معارف اسلامی این حوزه را به عنوان حوزه فعالیت اصلی خود انتخاب کرده است. یم می‌خواهد با انتخاب درست متن، تولید با کیفیت و احترام به حس شنیداری مخاطب، درست شنیدن را برای شما به ارمغان بیاورد. ما به کار شنیداری عشق می‌ورزیم.

منبع: مشرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->