کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم از کجا انجام دهیم؟

  • کد خبر: ۱۰۸۶۱۹
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم از کجا انجام دهیم؟
در این مقاله به صورت کامل در مورد نحوه خرید راحت و به‌صرفه کتاب الکترونیک با لینک مستقیم صحبت می‌کنیم و نکاتی که باید در این مورد بدانید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گزارش آگهی

خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم یکی از پرکاربردترین و مناسب‌ترین فعالیت‌هایی است که افراد کتاب‌خوان در طول روز انجام می‌دهند. استفاده از کتاب الکترونیکی علاوه بر ارتقا مهارت کتاب‌خوانی می‌تواند زمان دسترسی به کتاب‌ها را هم کاهش دهد.

از سوی دیگر کتاب‌های الکترونیکی باعث شده دانشگاهیان، افراد علاقه‌مند به رمان‌های خارجی راحت شود و بتوانند با چالش‌های مربوط به پرداخت دلاری و تحریم‌ها مقابله کنند.

کاربران ایرانی به دلیل مسائل مطرح شده در خرید کتاب‌های الکترونیکی به صورت مستقیم با مشکل مواجه هستند و باید زمان زیادی برای رفع این مشکل در نظر بگیرند. به همین خاطر در این مقاله به صورت کامل در مورد نحوه خرید راحت و به‌صرفه کتاب الکترونیک با لینک مستقیم صحبت می‌کنیم و نکاتی که باید در این مورد بدانید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم از کجا انجام دهیم؟

کتاب الکترونیکی چیست؟

کتاب الکترونیک یا همان ایبوک یکی از فرمت‌های جدید و رایج کتاب‌ها به‌حساب می‌آید که در چند سال اخیر رشد زیادی داشته و حجم زیادی از کتاب‌های منتشر شده در قالب کتاب الکترونیکی روانه بازار شده است.

این جنبش و علاقه بیشتر برای کتاب‌های لاتین و زبان اصلی، به دلیل مخاطبان هدف زیاد بیشتر بوده است. امروزه کمتر کتابی در بازار کتاب اروپا و امریکا پیدا می‌شود که علاوه بر نسخه فیزیکی، نسخه الکترونیک آن را منتشر نشود.

چرا که پیشرفت تکنولوژی و اختراع گجت‌های مختلف و کاربردی باعث ایجاد نیاز و تمایل کاربران به مطالعه کتاب‌ها به صورت آنلاین شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که دانلود کتاب الکترونیکی رشد زیادی داشته است.

از سوی دیگر حرکت انتشاراتی‌های بزرگ به سمت انتشار کتاب‌های الکترونیکی نیز در این رشد چشمگیر تأثیرگذار بوده است.

معایب و مزایای کتاب‌های الکترونیک

کتاب‌های الکترونیکی معایب و مزایا مختلفی دارند و این باعث شده دو دیدگاه مخالف و موافق در مورد آن شکل بگیرد. موافقین معتقد هستند که کتاب‌های الکترونیکی خوب بوده و به رشد فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب می‌کند. درحالی‌که مخالفین معتقدند که این مسئله ارتباطی با این داستان ندارد.

به صورت کلی مزایای کتاب‌های الکترونیکی می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

  • با دانلود کتاب‌ های الکترونیکی در زمان تهیه و خرید کتاب صرفه‌جویی می‌شود و در مکان‌های مختلف امکان دسترسی به کتاب فراهم است. به همین خاطر خیلی از وب‌سایت‌ها امکان خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم را دارند.
  • کتاب‌های الکترونیکی به نسبت کتاب‌های فیزیکی فضای کمتری اشغال می‌کنند و قابلیت قرارداد در دیوایس‌های مختلف را دارد.
  • گرچه بسیار از کتاب‌های الکترونیکی مانند کتاب‌های فیزیکی نیازمند پرداخت هزینه هستند. اما تعداد زیادی کتاب الکترونیکی رایگان وجود دارد که نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  • امکان خراب شدن و از بین رفتن کتاب‌های الکترونیکی بسیار پایین است و مشکلات کتاب‌های فیزیکی را ندارد.
  • به حیات بیشتر محیط‌زیست و جلوگیری از قطع درختان کمک می‌کند.

اما به‌غیر از این مزایا باید بدانید معایب معدودی هم دارند که طبیعتاً باید با این موارد آشنا باشید.

  • در صورت استفاده زیاد از کتاب‌های الکترونیکی و نداشتن تجهیزات مناسب مانند عینک مطالعه بینایی فرد تهدید می‌شود.
  • در صورت عدم استفاده از ابزارها و گجت‌های مناسب امکان حواس پرتی زیاد می‌شود.

قبل از خرید کتاب الکترونیکی توجه به این مزایا و معایب اهمیت زیادی دارد و باید از این موارد اطلاع کامل داشت.

انواع فرمت کتاب‌های الکترونیک

قبل از خرید کتاب الکترونیکی به صورت مستقیم و دانلود آن باید بدانید کتاب‌های الکترونیک دارای فرمت‌های مختلفی هستند که سه مورد از رایج‌ترین آنها به شرح زیر است:

  • فرمت PDF که اغلب با نرم‌افزار ادوبی ریدر قابل خواندن است و در تمامی سیستم‌های عامل نیز پشتیبانی می‌شود.
  • فرمت DJVU که با نرم‌افزار دی جی وی یو ریدر قابل خواندن است و از فرمت‌های محبوب متن باز به شمار می‌رود.
  • فرمت , AZW3 که با نرم‌افزار کیندل آمازون قابل استفاده است و توسط شرکت آمازون برای همه سیستم‌های عامل فراهم شده است.

قبل از دانلود کتاب‌های الکترونیکی از فرمت آن اطمینان حاصل کرده که علاوه بر دسترسی به نرم‌افزارهای مربوطه به لحاظ رابط کاربری بتوانید با فرمت آن ارتباط برقرار کنید.

رفع چالش تهیه کتاب‌های خارجی

کتاب‌های زبان اصلی را از کجا تهیه کنیم؟ اگر این سؤال بری شما هم پیش آماده باشد بهتر است همراه ما باشید تا به شما بگوییم می‌توانید به کتاب‌های اورجینال خارجی به راحتی دسترسی پیدا کنید.

کتاب های خارجی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها و مشکلات عدیده در پرداخت دلاری دسترسی و خرید کتاب الکترونیکی به صورت مستقیم با سختی همراه بوده و کاربران ایرانی برای دانلود کتاب خارجی با مشکل مواجه هستند.

به همین خاطر برای مقابله با این مسئله کاربران از وب‌سایت‌های واسط استفاده می‌کنند. ایبوک رالی یکی از بهترین وب‌سایت‌های خرید کتاب الکترونیکی به صورت مستقیم است که امکان دانلود هزاران کتاب در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، ادبیات، کسب‌وکار و... را فراهم می‌کند.

خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم از کجا انجام دهیم؟

 

از مزایای دیگر آن دانلود رایگان کتاب‌های پولی در ایبوک رالی ( https://ebookrally.ir ) است. بسیاری از کتاب‌های این وب‌سایت با اینکه در سایت‌های خارجی پولی است در این وب‌سایت به صورت رایگان قابل دانلود است.

همچنین درصورتی‌که کتابی می‌خواهید و به راحتی نمی‌توانید آن را پیدا کنید از طریق بخش سفارش کتاب می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. سپس تیم ایبوک رالی در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب مورد نظر را تهیه و برای خرید مستقیم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سخن نهایی

برای خرید کتاب الکترونیکی به صورت مستقیم روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از سایت‌های ایرانی مانند ایبوک رالی ( https://ebookrally.ir/blog/electronic-book )می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد. کتاب‌های الکترونیکی به عنوان نسل نوین کتاب روش مناسبی برای توزیع و انتشار کتاب به حساب می‌آیند و افراد می‌توانند در فرمت‌های مختلف از کتاب‌های الکترونیک استفاده کنند.

در این مطلب تلاش شد علاوه بر بررسی ماهیت و فرمت‌های کتاب‌های الکترونیکی به این سؤال پاسخ دهیم که برای خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم می‌توانید از ایبوک رالی کمک بگیرید. با استفاده از ایبوک رالی به عنوان مرجع دانلود کتاب اورجینال خارجی می‌توانید بهترین کتاب‌های خارجی را دانلود کنید. .

خرید کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم از کجا انجام دهیم؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->