نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

حرکات ورزشی برای لاغری شکم

  • کد خبر: ۱۳۷۹۶۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
حرکات ورزشی برای لاغری شکم
در این مقاله قصد آموزش چند مورد از بهترین حرکات ورزشی برای لاغری شکم را به شما توضیح دهیم. انجام این حرکات کاملا مناسب برای آقایان و خانم ها است.

گزارش آگهی

اگر نگاه دقیق تری به روند کاهش وزن یا تناسب اندام بیندازیم، خواهید دید که کاهش وزن و تقویت عضلات آن نسبت به سایر قسمت های بدن دشوارتر است. شاید همه قسمت های بدن ما در فرم مناسبی باشند، اما شکم ما نیاز به حرکات ورزشی برای لاغری شکم دارد.

در این مقاله قصد آموزش چند مورد از بهترین حرکات ورزشی برای لاغری شکم را به شما توضیح دهیم. انجام این حرکات کاملا مناسب برای آقایان و خانم ها است.

قبل از شروع حرکات بدن خود را گرم کنید

پیش از انجام دادن حرکات ورزشی برای لاغری شکم به طور اصولی حتما برای جلوگیری از آسیب باید بدن خودتان را به مدت 10 دقیقه گرم کنید. می توانید برای گرم کردن از تردمیل یا طناب زدن استفاده کنید.

با این تمرین ماهیچه ها، تاندون ها به سرعت گرم می شوند و اکسیژن و خون کافی می ‌تواند به نقاط مختلف بدن شما برسد. در ادامه فیت شو همراه باشید تا چند مورد از حرکات ورزشی برای لاغری شکم را به شما توضیح دهیم.

نکته: در ادامه شما را با برخی از حرکات آشنا می کنیم که همگی خوب هستند. اما این حرکات کافی نیستند! اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید باید از حرکات بیشتری استفاده کنید. شما می توانید به مقاله حرکات شکم فیت شو مراجعه کنید تا با حرکات بیشتری آشنا شوید.

حرکت پل معکوس برای شکم

شما می توانید این حرکت را برای لاغری شکم و پهلو در هر جایی انجام دهید. حرکت پل معکوس به کاهش سایز کمر شما کمک می کند.  برای درست انجام دادن این ست ورزشی لازم است به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید.

کف پای چپ خود را روی زمین قرار دهید و پای راست خود را به سمت سقف بلند کنید. بازوی چپ خود را صاف کرده و بالا بیاورید و بازوی راست خود را پایین و کنار خود قرار دهید.

با ثابت نگهداشتن قسمت باسن و شانه خود پای بلند شده را به سمت راست و دست بالا را به سمت چپ باز کنید. حالا روی عضلات شکم تمرکز کنید و دست ها و پاها را به حالت قبلی برگردانید. این حرکت را 10-12 بار انجام دهید. سپس جهت را تغییر دهید و دوباره این کار را انجام دهید.

حرکات ورزشی برای لاغری شکم

حرکت موثر لگد به عقب

یک تمرین بسیار خسته کننده که روی عضلات مرکزی بدن نیز بسیار موثر است و باعث سوختن بسیار زیاد کالری از بدن شما می شود. به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید تا زمانی که انگشتان پا به سمت پایین باشند و پشت خود را در حالت خنثی نگه دارید.

همانطور که منقبض می شوید، شکم خود را به سمت ستون فقرات بکشید و زانوهای خود را حدود دو اینچ از زمین بلند کنید.

زانوی راست خود را به بینی نزدیک کنید و شکم خود را سفت نگه دارید.  سپس با پای راست خود به عقب ضربه بزنید و باسن خود را منقبض کنید. فراموش نکنید که شکم باید در حالت منقبض باشد، لگن خود را به سمت زمین بچرخانید تا از کمرخود محافظت کنید.

این حرکت را 8 بار تکرار کنید، سپس پاهای خود را عوض کنید و 8 بار دیگر این تمرین را تکرار کنید.

نکته: در نظر داشته باشید که اجرا این حرکات ترفند هایی دارد که باید حتما رعایت کنید تا نتیجه بگیرید! اگر نمی دانید چطور این حرکات را اجرا کنید نگران نباشید. شما می توانید به مقاله سریعترین راه لاغری شکم و پهلو فیت شو مراجعه کنید تا تمام ترفند ها را یاد بگیرید.

کرانچ مورب

برای انجام این حرکت لازم است به پشت خود دراز بکشید و پاها را مستقیماً روی زمین قرار دهید. با ثابت نگه داشتن نیم تنه بالایی بدن، باسن را کمی بالا بیاورید و کمی به سمت راست حرکت کنید. به پایین بیایید و پاهای خود را دراز کنید.  

سپس پای چپ خودتان را خم کرده و روی پای راست خود قرار دهید. کف پای چپ خود را در قسمت بیرونی زانوی راست و روی زمین قرار دهید. دوباره به حالت کرانچ برگردید. بعد از انجام 50 حرکت با عوض کردن پاها دوباره این ست را تکرار کنید.

حرکات ورزشی برای لاغری شکم

گام به بیرون یا استپ آوت

با قرار دادن ساعد دست های خود بر روی زمین حرکت پلانک را انجام دهید. تخته را با قرار دادن دست ها روی زمین شروع کنید. پای راست خود را به طرفین بیرون بیاورید، کمی بازتر از عرض ران، سپس به حالت شروع بازگردید.

پای چپ خود را کمی بیشتر از عرض شانه بیرون بیاورید، سپس به حالت شروع بازگردید. این حرکت را همینطور ادامه دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله آموزشی سعی کردیم شما را بهترین حرکات ورزشی برای لاغری شکم آشنا کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشد و به شما کمک کند.

اگر سوالی در ذهن شما باقی مانده است، نگران نباشید. شما می توانید سوالات خود را در بخش نظرات درج کنید تا پاسخ شما را بدهیم.

همچنین شما کاربران گرامی می توانید به سایت فیت شو مراجعه کنید تا مشاوره رایگان درباره لاغری و بدنسازی دریافت کنید.

منبع : سایت بدنسازی فیت شو | FITSHO.CO

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->