سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معرفی خدمات بیمه ای شرکت دانا

  • کد خبر: ۱۳۶۷۶۱
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
معرفی خدمات بیمه ای شرکت دانا
شرکت بیمه دانا یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه کشور می باشد که وظیفه تامین امنیت خاطر جامعه کشور در واحد های اقتصادی را دارد.

گزارش آگهی

شرکت بیمه دانا یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه کشور می باشد که وظیفه تامین امنیت خاطر جامعه کشور در واحد های اقتصادی را دارد. این بیمه با پوشش های مناسبی که ارائه می دهد و همچنین با استفاده از منابع و امکانات موجود، سبب ایجاد رفاه بیشتر و عدالت اجتماعی در سطح جامعه می شود. انتخاب طرح های مختلف بیمه، کار دشواری است، اما اگر افراد از جزئیات طرح ها بیشتر بدانند، انتخاب راحت تری خواهند داشت. از این رو بیمه دانا جزئیات طرح های خود را در اختیار علاقمندان قرار داده است تا افراد بتوانند انتخاب آسان تری داشته باشند.

معرفی خدمات بیمه ای شرکت دانا

مختصری درباره بیمه دانا

بیمه دانا در 22 خرداد سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس، به صورت شرکت سهامی عام، با سرمایه بخش خصوصی تاسیس شد. این موسسه پس از این که 5 سال در قالب شرکت خصوصی فعالیت کرد، سرانجام در سال 1358 مطایق با مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت، در کنار 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

این شرکت بیمه در حال حاضر از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک بیمه گر با اخلاق و حرفه ای شناخته شده است. استقبال روز افزون بیمه گزاران از این شرکت بیمه ای، نشان دهنده موفقیت این موسسه در جلب اعتماد و رضایت سهام داران، تولید کنندگان و صنعت کاران می باشد.

هم اکنون بیمه دانا دارای 77 شعبه، 51 شرکت نمایندگی، 2442 نمایندگی، 276 نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر و 1095 کارگزاری، به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور شناخته می شود. دفتر مرکزی شرکت بیمه دانا در شهر تهران قرار گرفته است. شرکت بیمه دانا در حال حاضر در زمینه بیمه هایی همچون بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی درمان، بیمه آتش سوزی و ... اقدام به بیمه گری می نماید.

بیمه دانا چه خدماتی را به بیمه گزاران ارائه می کند؟

این شرکت بیمه پوشش های مختلفی را به بیمه گزاران ارائه می کند که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. این بیمه ها عبارتند از:

  • بیمه عمر
  • بیمه باربری
  • بیمه درمان
  • بیمه خودرو
  • بیمه مهندسی
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه آتش سوزی

بیمه عمر

یکی از پوشش های بیمه ای که این شرکت بیمه ارائه می کند، بیمه عمر دانا می باشد. بیمه عمر رایج ترین نوع بیمه در جهان به ویژه کشور های توسعه  یافته می باشد. این بیمه نامه به منظور سرمایه گذاری و کسب سود برای افراد در نظر گرفته شده است. بیمه عمر جهت ایجاد آرامش ذهنی و آینده ای مطمئن برای بیمه گزاران طراحی شده و در حوزه خدمات بیمه دانا نیز قرار گرفته است.

بیمه باربری

بیمه حمل و نقل و یا بیمه باربری نوعی بیمه است که به موجب آن، در برابر حق بیمه ای که بیمه گزار پرداخت می کند، بیمه گر متعهد می شود که در صورتی که حین جابجایی کالا، آسیبی به کالای مورد نظر برسد، خسارت وارده را پرداخت کند. عموما کالا هایی همچون ماشین آلات، تجهیزات، مواد خام صنایع، خودرو و ... تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

بیمه درمان

این شرکت بیمه ای، پوشش های درمانی مختلفی را به صورت گروهی برای پرسنل سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ارائه می کند. بیمه دانا همچنین بیمه تکمیلی انفرادی نیز برای افراد در نظر گرفته است که افراد می توانند آن را خریداری کنند. بیمه درمان یکی از گسترده ترین خدمات این شرکت بیمه ای می باشد که متقاضیان زیادی هم دارد. این پوشش بیمه ای، هزینه های ویزیت، آزمایشگاه تا جراحی و بستری را شامل می شود.

بیمه خودرو

از دیگر طرح های بیمه ای که این شرکت بیمه ارائه می دهد، بیمه های مربوط به خودرو می باشد. عموما بیمه خودرو در سه دسته بیمه بدنه، شخص ثالث و بیمه حوادث راننده به مالکان وسائل نقلیه ارائه می گردد. بیمه دانا از جمله شرکت های بیمه ای است که از قدمت بالایی در صنعت بیمه و به خصوص بیمه نامه های خودرو دارد. در خصوص قیمت بیمه بدنه، باید بگوییم که مبلغ آن به فاکتور های مختلفی از جمله ارزش خودرو، نوع کاربری خودرو، مدل خودرو، تعداد تخفیف های خودرو و ... بستگی دارد.

برای خرید بیمه بدنه می توان به نمایندگی های بیمه دانا مراجعه کرد، اما به دلیل وقت گیر بودن این کار، خرید بیمه بدنه از بیمه بازار توصیه می شود که روش سریع تر و آسان تری می باشد.

بیمه شخص ثالث دانا تمامی خسارت های وارد شده بر اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می دهد. عوامل موثر در نرخ بیمه شخص ثالث دانا عبارتند از: جریمه دیرکرد، مدت اعتبار بیمه نامه، مدل خودرو، تعداد سیلندر و کاربری خودرو، تخفیفات اعلام شده از سوی شرکت بیمه و ... .

بیمه مهندسی

بیمه مهندسی دانا خسارت های فیزیکی که قابل پیش بینی نبوده و ممکن است در حین کار با ماشین آلات مهندسی رخ دهد را پوشش می دهد. این بیمه همچنین خساراتی که در حین نصب و اجرای ابزار آلات الکترونیکی و مکانیکی، تجهیزات پیمانکاران و سازه های تکمیل شده ساختمانی، ممکن است به افراد وارد شود را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه مسئولیت

گاهی ممکن است در اثر غفلت و یا اشتباه افراد، خسارت و مخاطراتی برای سایرین رخ دهد. ببمه مسئولیت دانا برای جبران خسارت چنین اشتباهاتی در نظر گرفته شده است. این اشتباهات معمولا برای سرپرستان فعالیت های ساختمانی، صنعتی و یا تولیدی اتفاق می افتد و بیمه مسئولیت دانا خسارات جانی و مالی پیش آمده را جبران می کند.

بیمه آتش سوزی

در بیمه آتش سوزی دانا بین بیمه گزار و شرکت بیمه، توافق نامه ای مبنی بر جبران خسارت ناشی از آتش سوزی غیر عمد منعقد می گردد. واحد های صنعتی، مسکونی، تجاری، خدماتی و ... می توانند از بیمه آتش سوزی دانا استفاده کرده و از فواید آن بهره مند شوند.

خدمات بیمه ای دانا در انواع مختلف بیمه باربری، بیمه عمر، درمان، خودرو، مسئولیت، مهندسی، آتش سوزی و ... ارائه می شود. شما عزیزان می توانید به سایت بیمه بازار مراجعه کرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی های این شرکت بیمه، به صورت آنلاین از خدمات بیمه ای بهره مند شوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->