بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بازگشت سردار آزمون به تمرینات لورکوزن

  • کد خبر: ۱۳۷۹۹۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
بازگشت سردار آزمون به تمرینات لورکوزن
مهاجم تیم ملی به زودی به تمرینات تیم لورکوزن باز می‌گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، هنگامی که ژابی آلونسو بازیکنان حرفه‌ای خود برای اولین جلسه تمرینی بعد از تعطیلات در صبح جمعه را به صف کرد، دو بازیکن برجسته که انتظار می‌رفت در تمرین آفتابی شوند، غایب بودند: نه پاتریک شیک و نه کالوم هادسون اودوی در این تمرین حاضر نشدند.

در حالی که شیک به دلیل مشکلات کشاله ران تنها توانست روی تناسب اندام خود در سالن فیزیو بای آرنا کار کند، هادسون اودوی هنوز از انگلیس برنگشته است. این وینگر هنوز کار‌هایی شخصی برای انجام دادن در کشورش دارد.

این باشگاه تاکید کرد که این یک بازگشت احتمالی قراردادی از سوی باشگاه چلسی نیست، زیرا آن‌ها امکان را دارند که بازیکن انگلیسی را که تا پایان فصل به لورکوزن قرض داده بودند، زودتر به استمفورد بریج بازگردانند. با این حال، بند قراردادی که این امکان را فراهم می‌کند قبل از کریسمس منقضی می‌شود.

در حالی که این دو ستاره مهاجم غایب بودند، فلوریان ویرتس که بیش از هشت ماه پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپ خود درگیر دوران نقاهت شد، در تمرین حاضر بود. این جوان ۱۹ ساله آمادگی بالایی داشت و در صحنه‌ای که عبور سریعتر از بازیکنان، هدف آیتم تمرینی بود، کاملا آماده نشان داد.

همانطور که انتظار می‌رفت، چهار شرکت کننده در جام جهانی لورکوزن غایب بودند: در حالی که جرمی فریمپونگ با هلند و اگزکیل پالاسیوس با آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی در قطر رسیدند، پیرو هینکاپی با اکوادور و سردار آزمون با ایران حذف شده اند. انتظار می‌رود سردار به زودی به لورکوزن بازگردد.

بایر لورکوزن تا هجدهم دسامبر تمرین می‌کند و پس از دومین مرحله تعطیلات، از دو ژانویه دوباره آماده سازی زمستانی را آغاز خواهد کرد. دو بازی دوستانه برای هر یک از دو مرحله تمرینی برنامه ریزی شده است: ابتدا مقابل گلاسکو رنجرز و سپس مقابل اف سی زوریخ، در ادامه هم بازی مقابل اف سی ونیز و اف سی کپنهاگ. چهار بازی که در آن‌ها ژابی آلونسو همچنین می‌تواند نحوه بازی تیمش در فاز تهاجمی را توسعه دهد و فلوریان ویرتس را به سطح قبلی خود بازگرداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->