حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک هلند تماشایی

  • کد خبر: ۱۳۸۱۱۹
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
یک هلند تماشایی
لاله‌های نارنجی با ۳ گل زیبا اولین تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی جام شدند.

شهرآرانیوز؛ در اولین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتبال تیم‌ملی هلند موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم‌ملی آمریکا را شکست دهد و به‌عنوان اولین تیم به مرحله بعد صعود کند. شاگردان لوئیس فن‌خال دیروز عصر در ورزشگاه خلیفه هلندی تماشایی را در برابر دیدگان تماشاچیان به تصویر کشیدند. سه گل زیبا که دوتای اول آن روی پاس‌کاری‌های تک‌ضرب و تقریبا هم‌شکل زده شد، نمایشی دل‌چسب از آمادگی زیاد لاله‌های نارنجی بود که نشان دادند می‌شود از آن‌ها به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی جام نام برد.

مسابقه دو تیم از ساعت۱۸:۳۰ و با قضاوت ویلتون سامپایو برزیلی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه آغاز شد و ممفیس دپای، دالی بلیند و دومفرایز برای هلند و هاجی رایت برای آمریکا گل‌زنی کردند. با این نتیجه، آمریکا از دور مسابقات حذف شد و هلند به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. هلند تحت‌فرمان لوئیس فن‌خال در جام‌جهانی با هفت پیروزی و سه تساوی تاکنون شکست را تجربه نکرده است و لاله آهنی قصد ندارد اجازه دهد به رکوردش خدشه وارد شود.

رکورد دنزل دومفرایس

دنزل دومفرایس با ارسال دو پاس گل در فاصله‌ای کوتاه مقابل آمریکا به اولین بازیکن دنیای فوتبال از جام‌جهانی۲۰۰۲ تبدیل شد که دو پاس گل در نیمه اول در یک بازی در مرحله حذفی این تورنمنت ارسال کرده است. پیش از این مدافع هلندی، آخرین‌بار هاکان شوکور با لباس تیم‌ملی ترکیه و در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی۲۰۰۲ برابر کره‌جنوبی موفق به انجام چنین کاری شده بود. همچنین دومفرایس به اولین بازیکن تاریخ تیم‌ملی هلند تبدیل شد که در نیمه اول یک مسابقه در جام‌جهانی دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال می‌کند. جالب اینجاست که درحالی این بازیکن در فاصله فقط ۳۶دقیقه موفق به ارسال دو پاس گل شد که کریستیانو رونالدو در بیست تجربه‌اش در تاریخ رقابت‌های جام‌جهانی، فقط دوبار این کار را انجام داده است. دومفرایس در اواخر بازی موفق به گل‌زنی نیز شد و شب درخشانش را تکمیل کرد.

بیست پاس برای ثبت یک گل

شاگردان لوئیس فن‌خال بازی برابر آمریکا را هجومی آغاز کردند و خیلی زود توانستند دروازه مت ترنر را باز کنند. در دقیقه ۱۰ بازی ارسال زمینی و دقیق دنزل دومفرایس از سمت راست در موقعیتی خوب به ممفیس دپای رسید و این ستاره هلندی با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه، موفق شد گل اول بازی را به نام خودش ثبت کند. گل تماشایی ممفیس دپای درحالی دروازه آمریکایی‌ها را فرو ریخت که پس از ارسال بیست پاس بدون وقفه بین بازیکنان هلند رقم خورد. این بیشترین تعداد پاس ثبت‌شده برای یک گل از سوی بازیکنان تیم‌ملی هلند از جام‌جهانی ۱۹۶۶ به بعد بوده است. لاله‌های نارنجی در دقایق پایانی نیمه اول دوباره با همین روش توانستند گل دوم را به ثمر برسانند و سپس با زدن گل سوم، خودشان را آماده حضور در مرحله بعدی جام‌جهانی کردند.

خط دفاعی آمریکا شکست

تیم فوتبال آمریکا در مرحله گروهی مسابقات همراه با ولز، انگلیس و ایران در گروه دوم قرار گرفته بود و در پایان مسابقات این مرحله فقط یک‌بار مقابل ولز و از روی نقطه پنالتی توسط گرت بیل گل خورد، اما دیشب سه‌بار دروازه‌اش بازشد. آن‌ها خط دفاعی خوبی داشتند، اما مقابل هلند اوضاع برایشان به شکل دیگری رقم خورد و در ۴۵ دقیقه دو گل تقریبا همسان با پاس‌های دومفرایس و ضربات دقیق بغل‌پای ممفیس و بلیند دریافت کردند. در نیمه دوم آمریکا یک گل زد و برای بازگشت به بازی امیدوار شد، اما یک‌بار دیگر روی ضدحمله غافل‌گیر شد و با جای‌گیری ضعیف مدافعانش گل سوم را هم خورد تا تیر خلاص حضور این تیم در جام‌جهانی قطر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->