تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود
سرخط خبرها

نایب رئیس مجلس: جنبش دانشجویی فهمیده حوادث اخیر طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است

  • کد خبر: ۱۳۸۴۷۰
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
نایب رئیس مجلس: جنبش دانشجویی فهمیده حوادث اخیر طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است
نایب رئیس مجلس، با بیان اینکه جامعه دانشگاهی امروز دست‌های پشت پرده و طراحی‌های کلان استکبار را به خوبی می‌فهمد، تأکید کرد: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شد، نفوذی‌ها و مهره‌های چند ساله خود را لو داد و مفتضحانه متحمل شکستی همه جانبه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد ثمرین در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور بیان کرد: خدمت مردم شریف ایران و نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی عرض سلام، ادب و احترام دارم، به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشأن (ره)، شهدای والا مقام به ویژه سید شهیدان مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی درود و صلوات می‌فرستیم و برای رهبر حکیم انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت داریم.

وی ادامه داد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم، این روز را به همه دانشگاهیان عزیز و جوانان عزیز دانشجو تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، جنبش دانشجویی ما ذاتا یک جنش ضداستعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار بوده و هست و خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۶ آذر ماه به یاد ۳ دانشجو سید مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی به عنوان روز دانشجو نام گرفته است، گفت: این دانشجویان به خاطر اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران و همچنین سرگیری روابط ایران با بریتانیا، مظلومانه به شهادت رسیدند. دانشجویان ما در سال ۳۲ با بصیرت و روشن‌بینی به درستی در آن ایام که پس از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، آمریکا جهانخواران را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و در برابر دخالت‌های بیگانگان در کشور ایستادند.

وی اظهار کرد: دانشجویان عزیز ما و جامعه دانشگاهی و فرهیخته ما امروز هم بیدار است و با بصیرتی که دارد دست‌های پشت پرده و طراحی‌های کلان استکبار را به خوبی می‌فهمد. جنبش دانشجویی ما به‌درستی فهمیده آنچه که در دو ماه گذشته اتفاق افتاده صرفاً اعتراض به یک واقعا تأسف‌آور نبوده بلکه یک طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است که با آتش اختاپوس رسانه‌ای که از دلار‌های آمریکایی و سعودی و انگلیسی تغذیه می‌کند، پشتیبانی می‌شود و با عاملیت دسته‌های اندک گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه‌طلب که به صورت آموزش دیده آماده انجام عملیات‌های تروریستی هستند، سازماندهی و اجرا شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمن در دو ماه گذشته با تمام توان وارد میدان شد، نفوذی‌ها و مهره‌های چند ساله خود را لو داد و مفتضحانه متحمل شکستی همه جانبه شد.

وی ادامه داد: بصیرت و عدم همراهی مردم با این تروریست‌های شناسنامه‌دار و بی‌اعتنایی مردم به تبلیغات امپراطوری دروغ و جنایت رسانه‌ای وظیفه ما مسئولان را صد برابر کرده است تا اگر تا دیروز هر چند ساعت کار می‌کردیم بیشتر از قبل کار کنیم. اگر حمایت و هماهنگی بین مسئولان برای تدبیر مشکلات در وضعیت خوبی قرار داشت، آن را به وضعیت عالی‌تر برسانیم. نقص‌ها، کاستی‌ها، مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی، معضلات فرهنگی و اجتماعی را با تدبیر بهتر و روحیه جهادی و دوندگی بیشتر درمان کنیم؛  خود را خاک پای این ملت بدانیم و دستبوس دستان پرتوان و زحمتکش مردم عزیز کشورمان باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی خود را متعهد به ولایتمداری و عمل به منویات رهبر حکیم انقلاب می‌داند و تا روز آخر فعالیت خود تلاش خواهد کرد تا خادمی خالص و نوکری وظیفه‌شناس برای مردم عزیز ایران باشد. مجلس از تمام ابزار‌های قانونگذاری و نظارت خود برای این مهم استفاده می‌کند و خواهد کرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->