زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هر روز جنگ رادیویی «شهر فرنگ» را بشنوید

  • کد خبر: ۱۳۸۸۸۸
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
هر روز جنگ رادیویی «شهر فرنگ» را بشنوید
هر روز ساعت ۹ صبح جنگ رادیویی «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به مرور اخبار و حواشی ورزشی می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «شهر فرنگ» در قالب جنگ مفرح با نمایش‌های طنز و شاد هر روز از رادیو صبا پخش می‌شود.

«شهر فرنگ» با پخش ترانه‌های نشاط آفرین به همراه آیتم‌های نمایشی کوتاه با بیان طنز به نقد مسایل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می‌پردازد و با شعار با ما بخند همراه مخاطبان می‌شود. این برنامه در روز‌های جام جهانی در آیتم «تلفن خبرنگار» بانگاهی طنز به اخبار و حواشی جام جهانی می‌پردازد.

در این آیتم نمایشی ۲ خبرنگار از دفتر مطبوعاتی شهر فرنگ به سرپرستی آقای «کارساز» برای ارسال گزارش بازی‌های جام جهانی به قطر اعزام شده اند که هر روز با ماجرایی روبه رو می‌شوند.

سینا نیکو کار بازیگر نقش کارساز درباره بخش «تلفن خبرنگار» گفت: مردم برای دستیابی به زندگی بهتر، انتخاب راه مناسب‌تر فعالیت در صحنه اجتماع و پرداختن آگاهانه‌تر به مسئولیت‌های فردی و اجتماعی، همواره باید از حوادث و اتفاقاتی که در دنیای اطراف او روی می‌دهد، با خبر باشد. ضمن اینکه فلسفه وجودی خبرنگار مطالبه‌گری، شفاف‌سازی و روشنگری جامعه است و توسعه جامعه هم مستلزم تلاش جدی خبرنگاران در آگاهی‌رسانی درست است. وسایل ارتباط جمعی مانند روزنامه‌ها، رادیو، تلویزیون، اینترنت و مطبوعات می‌توانند با جعل و تحریف و تخریب و فریب می‌توانند تاثیرات مهمی در یک جامعه داشته باشد.

وی افزود: آقای کارساز در «شهر فرنگ» در نقش مسئول یکی از مطبوعات در روز‌های جام جهانی خبرنگارانی را برای ارسال گزارش به قطر اعزام کرده است، که هر روز در این آیتم با نگای طنز به یکی از معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در ورزش و خبر‌ها و حواشی جام جهانی پرداخته می‌شود.

نیکو کار بیان کرد: جام جهانی در «شهر فرنگ» می‌تواند فرصتی برای نقد شیرین معضلات فرهنگی و اجتماعی در ورزش باشد، که شخصیت کارساز با برزگنمایی و غلو این مشکلات در فضایی طنز به نقد شیرین این مسائل می‌پردازد.

«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->