جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

انتشار کتاب «یکصدگانه اندیشه و سیاست»

  • کد خبر: ۱۳۹۳۰۳
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
انتشار کتاب «یکصدگانه اندیشه و سیاست»
کتاب «یکصدگانه اندیشه و سیاست» روانه بازار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «یکصدگانه اندیشه و سیاست» در قالب یادداشت و اندیشه‌های روزنامه نگار آزاد به قلم سیدمحمود کمال آرا دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، توسط اندیشکده روابط بین الملل در ۲۸۴ صفحه و با قیمت ۲۵۰ هزار تومان همزمان با روز دانشجو منتشر و روانه بازار شد.

این کتاب در هفت فصل با عناوین؛ اندیشه ورزی و سیاست، اندیشه سیاسی، اسلام و سیاست، ایران و سیاست، بین الملل و سیاست، سازمان‌های امنیتی و سیاست و همچنین تاریخ انقلاب و سیاست گردآوری شده و در انتهای آن پیوستی با عنوان داستان و سیاست نگاشته شده است.

نویسنده این کتاب در بخشی آورده است:

از آنجا که شاید خواندن یک کتاب قطور با یک موضوع مشخص کمی زمان بر و در شرایط امروزی (با وجود شبکه‌های اجتماعی و گردش اطلاعات) کمی خارج از حوصله باشد، بگمانم جمع آوری این کتاب و یادداشت‌های یکصدگانه‌ی کوتاهش، حداقل کلید واژه‌هایی را برای آغاز اندیشه و پژوهش در اختیار مخاطب بگذارد و او را سریعتر در برخی از مسائل به جمع‌بندی برساند. در این کتاب سعی شده تا با نگاه واقع بینانه به موضوعات روزمره‌ی اندیشه ورزی و اندیشه‌ی سیاسی جهان پراخته شود و در شرایطی که در برخی موضوعات شاید بیان مستقیم مطلب خارج از توان بوده، با واقعیت‌های تاریخی خواننده را به سمت خواستگاه پژوهشی در سرفصل‌های این مجموعه پژوهشی کشانیده باشد.

در پشت جلد این کتاب آمده است:

این کتاب از دریچه‌ی ضرورت اندیشیدن در جامعه مدنی به تاریخ و اندیشه سیاسی می‌رسد و سپس سیاست داخلی، خارجی و مناسبات بین المللی را با اندیشه و دیدگاهی متفاوت تحلیل و یا روایت می‌کند. یادداشت‌های این کتاب گریز کوتاهی است بر یکصد موضوع در اندیشه و سیاست تا مخاطب با کنار هم قرار دادن نتایج پژوهشی، پرسش‌های ذهنی خود را بدون اندیشیدن پاسخ ندهد. یادداشت‌های این مجموعه یکصدگانه، هرکدام قطعه‌ای مجزا از یک پازل یکصد قسمتی است که جمع‌بندی نهایی آن، همین امروز جهان ما را به تصویر خواهد کشید.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->