اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

احتمال جایگزینی تیرانداز مشهدی با ملکه تپانچه جهان

  • کد خبر: ۱۳۹۷۰۳
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
احتمال جایگزینی تیرانداز مشهدی با ملکه تپانچه جهان
با غیبت ادامه‌دار ساره جوانمردی، اکنون نسرین شاهی گزینه سرمربی تیم‌ملی برای اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی است

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ اردوی تیم‌ملی پاراتیراندازی درحالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین از دیروز آغاز شده است که ساره جوانمردی، قهرمان پاراالمپیک و ملکه تپانچه دنیا، با وجود دعوت به اردو، همچنان در اردو حضور ندارد. این در حالی است که نسرین شاهی، تیرانداز مشهدی، در اردو حضور دارد و جایگزین احتمالی جوانمردی در صورت ادامه‌داربودن غیبت او ست تا در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین حاضر شود.

با وجود دعوت از پنج ملی‌پوش به اردوی پاراتیراندازی، فقط سه تیرانداز نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و زهرا غلامزاده در تمرینات حضور دارند. حسین امیری، سرمربی تیم‌ملی پاراتیراندازی، در این‌باره می‌گوید: در اولین اردوی آماده‌سازی پس از مسابقات جهانی العین امارات دوازده پاراتیرانداز را به اردو دعوت کردیم که فدراسیون فقط با حضور محمدرضا میرشفیعی، ساره جوانمردی، زهرا غلامزاده، نسرین شاهی و رقیه شجاعی موافقت کرد، اما رقیه شجاعی به‌علت بیماری مادرش از فدراسیون و کادرفنی اجازه گرفت که در این اردو حضور نداشته باشد. ساره جوانمردی نیز همچنان غایب اردوست. ما اسم جوانمردی را در فهرست نفرات حاضر در اردو به فدراسیون اعلام کردیم. حال تصمیم با خودش است که در اردو حاضر شود یا خیر.

شاهی، جایگزینی معتمد به‌جای جوانمردی

سرمربی تیم‌ملی پاراتیراندازی درباره این پرسش که اگر ساره جوانمردی امکان حضور در اردو‌ها را نداشته باشد، آیا برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین جایگزین مناسبی برای او هست یا خیر، از تیرانداز مشهدی نام برد و بیان کرد: نسرین شاهی جزو استعداد‌هایی است که تاکنون روند او در تپانچه بادی ۱۰متر روبه‌رشد و موفقیت‌آمیز بوده و به مدال طلای او امید زیادی داریم. درصورتی‌که امکان حضور ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی وجود نداشته باشد، وی می‌تواند جایگزین خوبی برای او باشد.

استارت شاهی برای درخشش در آسیا و جهان

نسرین شاهی، قهرمان جام‌جهانی پاراتیراندازی در کره‌جنوبی و تیرانداز مشهدی که اولین سهمیه زنان در پاراالمپیک پاریس را کسب کرد، با شروع این اردو که حدود ۱۰روز طول خواهد کشید، گفت: تلاشم بر این است که ابتدا در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و سپس پاراالمپیک۲۰۲۴ پاریس اولین‌بار به مدال طلا دست پیدا کنم.

او درباره عملکردش در پاراتیراندازی و کسب دو مدال طلا و نقره در جام‌جهانی کره‌جنوبی و العین امارات، اظهار کرد: یک سال است که عضو تیم‌ملی پاراتیراندازی هستم و در این مدت سعی کرده‌ام در هر رقابت بین‌المللی که حاضر می‌شوم، صرف‌نظر از کسب مدال، تمرکزم بر تمرینات و مسابقات باشد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنم. در جام‌جهانی کره‌جنوبی نیز پس از کسب مدال طلا در تپانچه بادی ۱۰متر بانوان اصلا تصور نمی‌کردم به مدال طلا دست یافته‌ام و سعی داشتم با برنامه‌ریزی و تمرکز بر تمرینات در قهرمانی جهان العین امارات، اولین‌بار سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۴پاریس را کسب کنم که این موفقیت حاصل شد.

پدیده پاراتیراندازی با بیان اینکه پس از کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس حس خوبی داشته است، افزود: از اینکه توانسته بودم زحمات مربی‌ام را جبران و پس از مدت‌ها تلاش بی‌وقفه اولین‌بار سهمیه پاراالمپیک را کسب کنم، خوش‌حال بودم. با تمرکز بیشتر بر تمرینات و با صبر و تحمل می‌توانم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیز به اهداف پیش‌بینی‌شده‌ام دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در جام‌جهانی کره‌جنوبی در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار به کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و همچنین پاراالمپیک ۲۰۲۴پاریس هستید، گفت: پیش از اعزام به هر رویداد بین‌المللی، به تنهاچیزی که فکر نمی‌کنم، کسب مدال است. همیشه تلاش کرده‌ام که از نظر روانی و به‌دور از هرگونه استرس در تمرینات و مسابقات تمرکزم به‌گونه‌ای باشد که صرف‌نظر از کسب مدال، بهترین عملکرد را داشته باشم که تا امروز با این روش موفق بوده‌ام.

شاهی درباره اینکه آیا می‌خواهد در بازی‌های پاراآسیایی فقط در تپانچه ۱۰متر بادی شرکت کنید یا در ۵۰متر خفیف نیز پیگیر تمرینات هستید، افزود: به‌جز ۱۰متر بادی، در ۵۰متر خفیف نیز تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا در بازی‌های پاراآسیایی در این ماده نیز در بخش بانوان نماینده داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->