آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محمدمهدی کرمی کیست و چرا به اعدام محکوم است؟+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۸۴۰
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
  • ۵۸
محمدمهدی کرمی کیست و چرا به اعدام محکوم است؟+ فیلم
محمدمهدی کرمی یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات است که به جرم مشارکت در شهادت بسیجی روح‌الله عجمیان حکم اعدام برای او صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی کرمی یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۱۴۰۱ است که به جرم مشارکت در شهادت رساندن بسیجی روح‌الله عجمیان حکم اعدام برای او صادر شده است.

بیشتر بخوانید: 

محمدمهدی کرمی و محمد حسینی ۲ عامل اصلی شهادت شهید عجمیان اعدام شدند+ جزئیات

او اصالتاً کرد بوده و در تهران متولد شده است. محمدمهدی کرمی در جریان اغتشاشات کرج همزمان با چهلم حدیث نجفی بازداشت شد و متهم ردیف اول قتل شهید بسیجی روح‌الله عجمیان است.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات مختلف و چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تعداد بازدید : 17215

۱۴ آبان ماه و ۲ روز بعد از این حادثه حسین فاضلی هریکندی رئیس‌کل دادگستری استان البرز از دستگیری تعدادی از عوامل شهادت این بسیجی خبر داد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمالشهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

۲۱ آبان ماه و ۹ روز بعد از این جنایت کیفرخواست متهمان پرونده شهادت روح الله عجمیان صادر شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز «افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم متعدد علیه امنیت کشور و حمله به مامورین نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت، سید روح الله عجمیان شد»، «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور» برخی از اتهامات متهمان است که در کیفرخواست قید شده است.

چهارشنبه ۹ آذرماه و ۱۸ روز بعد از صدور کیفرخواست اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۵ نفر در شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید آصف‌ الحسینی با حضور مستشاران دادگاه، وکلای متهمان، متهمان و همچنین پدر، مادر و بستگان بسیجی شهید سید روح الله عجمیان برگزار شد.

نماینده دادستان در این جلسه گفت: متهم محمد مهدی کرمی فرزند ماشاالله به اتهام افساد فی الارض از طریق جرایم‌علیه امنیت کشور، حمله به ماموران بسیجی، اجتماع و‌ تبانی علیه امنیت کشور، انتشار فراخوان‌ علیه نظام در فضای مجازی بازداشت شده است.

وی افزود: متهم محمد مهدی کرمی به‌ همراه دوستانش علی معظمی، رضا شاکر و نجیب محمدی از نظر آباد خارج و برای حضور در تجمعات غیر قانونی به کرج آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آصف الحسینی در ادامه از متهم ردیف اول محمد مهدی کرمی فرزند ماشالله خواست که در جایگاه متهمین قرار گرفته و توضیحات خود را ارائه دهد.

متهم در ادامه جلسه دادگاه گفت: حرف‌های نماینده دادستان درست است اما گفته شد که من یک ضربه به پهلوی شهید وارد کردم که اینطور نبوده است.

وی افزود: آقای قاضی من جوان هستم و گول خوردم چرا که جو زیاد سنگینی در صحنه واقعه حاکم بود. در حضور شما از گناهی که مرتکب شده‌ام توبه می‌کنم و به خانواده شهید هم تسلیت می‌گویم.

در ادامه قاضی پیرو سوالی از متهم پرسید: به ما بگویید جرم این شهید چه بوده که باید به این نحو مظلومانه کشته شود و چرا باید این شهید مثل اربابش سیدالشهدا عریان به شهادت برسد؟

متهم در ادامه گفت: آقای قاضی من جو زده بودم. پیرو مطالبی که از رسانه‌های خارجی می‌شنیدم گول خوردم و خیلی چیزها موجب این شد که این مسائل پیش بیاید.

قاضی در ادامه پرسید: بگویید چه کسانی با شما تماس گرفته بودند یعنی چه گروهک‌ها و چه شبکه‌هایی به شما برای این قبیل اقدامات دستور می‌دهند؟

متهم در پاسخ گفت: شب یازدهم آبان ماه بود که یکی از دوستانم به من پیام داد و گفت فردا دوازدهم آبان روز چهلم حدیث نجفی است و ما هم برای ابراز همدردی در آن مراسم آماده می‌شویم لذا من هم قصد کردم که در این مراسم حاضر شوم. در روز ۱۲ آبان نزدیک ۱۱ صبح بود که به ترافیک اتوبان رسیدم. از ماشین پیاده شدم و با افراد حاضر در صحنه شعار دادم و به سمت مأمورین سنگ پرتاب کردم. در ادامه به سمت زیرگذر که رفتم مشاهده کردم که جمعی از افراد در آنجا تجمع کرده‌اند. لذا در ادامه من هم به این جمع پیوستم و شنیدم که فردی فریاد می‌زند بسیجی بسیجی. در ادامه دیدم که بسیجی روی زمین افتاده و دو الی سه نفر بالای سرش ایستاده‌اند و با سنگ و چوب به سر و صورتش ضربه می‌زنند.

وی تأکید کرد: ۳۰ الی ۴۰ نفر بالای سر بسیجی شهید تجمع کرده بودند و به آن ضربه می‌زدند.

متهم در ادامه گفت: در محل صحنه حادثه شاهد این بودم که برخی افراد سلاح سرد اعم از چاقو و پنجه‌بوکس و سنگ در دست داشتند.

قاضی در ادامه از متهم پرسید: آیا کسی که اعتراض دارد باید با اسلحه سرد به خیابان بیاید؟

متهم: خیر. چیزی که عقل حکم می‌کند نباید اینطور باشد. افرادی که در آن صحنه حاضر بودند هرکاری می‌کردند.

قاضی در ادامه از متهم پرسید، شما جزو اولین نفراتی بودید که به شهید ضربه زدید، مقداری درباره صحنه واقعه توضیح دهید.

متهم در پاسخ گفت:‌ شهید عجمیان زیر سه دقیقه به شهادت رسید. من با دست چپم دستم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند و در ادامه دیدم شهید روی زمین افتاده است.

وی افزود: همچنین در صحنه حادثه مشاهده کردم که فردی روی پهلو و شکم شهید عجمیان می‌پرید. من هم وقتی وضعیت خلوت شد یک ضربه به شهید زدم و فرد دیگری با چاقو به دنده چپ شهید ضربه وارد کرد.

در ادامه قاضی از متهم پرسید: چه کسی با چاقو به دنده شهید ضربه کرد.

متهم در ادامه گفت: سید محمد حسینی سه ضربه چاقو به ناحیه شکم و پهلوی شهید وارد کرد.

متهم در ادامه گفت: من بعد از مشاهده این صحنه شهید را روی زمین کشیدم و بعد یک ضربه به سر و صورت شهید وارد کردم.

قاضی پرونده در ادامه از متهم پرسید: چه کسان دیگری به شهید ضربه زدند، اسامی آنها را نام ببرید.

متهم در پاسخ گفت: در این جمع فقط می‌توانم به اسم سید محمد حسینی اشاره کنم چرا که من ضربات چاقوی وی را با چشم خودم مشاهده کردم.

متهم در ادامه گفت: حاضرم قسم بخورم که بیش از ۳۰ الی ۴۰ نفر در به شهادت رساندن شهید دست به یکی کرده بودند.

قاضی پرونده در ادامه از متهم پرسید: چرا شما با این بسیجی این رفتار را داشته‌اید؟ چرا جنازه شهید را عریان و در آسفالت می‌کشیدید؟

متهم در پاسخ به قاضی گفت: اگر می‌خواهید از من واقعیت را بشنوید باید بگویم که من قربانی حرف‌های رسانه‌های دشمن شدم.

قاضی در ادامه از متهم پرسید: چرا باید وقتی شهید جان دارد به سر و صورت آن ضربه بزنید؟ دشمن چه نقشی به شما داده بود؟ عوامل دشمن در داخل چه کسانی بودند و شما از چه کسانی دستور می‌گرفتید؟

متهم در پاسخ گفت: من تحت تأثیر این حرف‌ها بودم و با صراحت می‌گویم که گول خوردم.

در ادامه این جلسه قاضی پرونده از نماینده دادستان خواست تا اظهارات باقیمانده خود را مطرح کند.

نماینده دادستان در ادامه این جلسه خطاب به متهم گفت: شما حضور خودتان در فیلم منتشر شده را قبول دارید؟

متهم : بله.

نماینده دادستان در ادامه گفت: اقدام شما باتوجه به اینکه شهید زخمی بوده مصداق بارز قتل عمد است چرا که ضربه شما به پهلوی متهم در فیلم قابل مشاهده است.

متهم در ادامه گفت: من به پهلوی شهید ضربه نزدم من فقط دو الی سه ضربه به صورت شهید وارد کردم.

متهم در ادامه بیان کرد: اگر یقین داشتم امروز اینجا نبودم لذا من نمی‌توانستم موضوعات را درست تحلیل کنم و گول خوردم.

در ادامه این جلسه وکیل مدافع متهم کرمی گفت: صرف نظر از اقرار متهم و باتوجه به اینکه وی صداقتی در بیان موضوعات داشته لذا از دادگاه تقاضای عفو و بخشش برای وی دارم.

قاضی در ادامه از متهم خواست که آخرین دفاعیات خود را در این جلسه مطرح کند.

متهم گفت: من در جریان این حادثه در حال خودم نبودم و کاملاً تحت تأثیر جو  قرار گرفته بودم. ضربات من به شهید کشنده نبود. من امروز پشیمان هستم و از خدا طلب بخشش و توبه دارم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۳
ناشناس
Denmark
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
32
26
سلام.از شغل پدرش کاملا میشه فهمید که بیعدالتی و تبعیض در جامعه باعث شده که حس انتقامجویی در این جوان شکل بگیره. شما را به همان خدایی که میپرستید قسم میدهم بجای مقابله مثل با اینگونه جوانان که قربانی بی عدالتی اجتماع شده اند ازراه مهر و محبت و بخشش وارد عمل شوید و تخم کینه را ازبین ببرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هر وقت اومد بچه تو رو کشت با توجه به شغل پدرش با محبت باهاش رفتار کن و تخم کینه نکار
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
پس اون خون اون شهید چی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
اون بنده خدایی که کشته شده مگه پدر مادرش چیکاره بودن؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
هر وقت اومد بچه تو رو کشت با توجه به شغل پدرش با محبت باهاش رفتار کن
کوثر چکاک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
26
30
تقاص این خون هارو باید پس بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
چرا باید گذشت کرد ؟عزیزخودتم بود اینجوری تیکه پارش میکردن باز اینارو میگفتی ؟ چرا بی فکر حرف میزنید ...
.....
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
10
26
یا حسین غریب مادر
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
19
35
خدا لعنت کنه علی کریمی .مسی علی نژاد و امثال اینها را
حق طلب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
19
25
ممنون که بدور از مظلوم نمایی برای مجرم، واقعیات رو میگید.نه مثل خیلی از سایت های دیگه با تکرار حرف های خانواده متهم جای جلاد وشهید رو عوض میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
11
16
چرا بیشتر اغتشاشگران جو زده شده بودند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
4
25
به نام خدا..موندم چی بگم فقط میتونم بگم خدابه فریاددل پدرومادرهم شهیدبرسه هم پدرومادرشماها.خدامیدونه چه حالوروزی دارن..چرااخه این همه بی وجدانی.که درحق اون جوان وپدورومادرش همینکه مادرخودت..ادم نمیتونه یه حیونوبکشه چه برسه ادم...اخه چرامگه خداوندبهت عقل نداده بود..فقط ازخدامیخوام صبری به پدرومادرهردوطرف بده حتی فکرکردن بهشم عذابه..پدرومادرهاتون چه گناهی کردن که این عذابوبایدتحمل کنن .امام حسین کمک پدرومادرهای بیگناه باشه.. ای پسربی عقل توجوگرفتت پدرومادخودتووپدرومادرشهیدبی گناهوتاابدداغون کردی.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
13
29
خداوند روح الله عجمیان را با امام روح الله خمینی در بهشت محشور فرماید .ایشان برای دفاع از کشور و امنیت ما جانش را از دست داد .شهید زنده است و نزد خدا روزی میخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
13
19
من به عنوان یک شهروند ایرانی با دیدن این صحنه ها بسیار متأثر هستم برای من فرقی نمی کند چه بسیجی چه فرد معترض هیچ انسانی نباید با انسانی دیگر چنین کند اما گمان من بر این است که این شهید در اثر ضربات چاقوجانش را از دست داده و ضربات کرمی کشنده نبوده در فیلم هم مشهود است خواهشمندم از رهبر ودستگاه قضا وخانواده ی شهید این جوان راعفو کنند به خاطر خدا و در ونادرش که تنها فرزند سالمشان است چون واقعا ضرباتش کشنده نبوده واین جوان مستحق عف وبخشش است چرا که آثار پشیمانی کامل مشهود است و قهرمان است ویرایش کشور افتخار آفرینی کرده خواهش دارم عفو‌کنند واقعا ضربات کرمی کشنده نبوده خواهش می کنم این جوان را عفو‌کنید به همه ی مقدسات قسم
Shohreh
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
14
22
روح شهدای بسیجی، خصوصا شهید مظلوم عجمیان شاد، ان شاالله خداوند این محکوم به اعدام رو ببخشه و حکم اعدام نقض بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
5
35
اصلا صحنه جالبی نیست بچه های ایران زمین به جان هم افتادن چه بسیجی چه معترضین همه بچه های ایرانن و این درد بزرگیست که بر سر ملت و کشور ایران آمده است . به هوش باشیم.
ناشناس
Germany
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
13
24
با قساوت تمام و جنابت و لذت و کینه ای بی دلیل یه انسان را کشتید و یک خانواده و جامعه را داغدار کردید حالا میگی گول خوردم. بچه هستی که گول خوردی؟ عقل نداشتی فکر نداشتی؟ چرت امثال تو یه بار گول مردم و نظام و رسانه های خودمونو نمیخورن که به کشورشون پایبند باشن ؟ چرا گول خدا رو نمیخوری یه بار چرا گول قران و اهل بیت را نمیخورید. چرا گول اخلاق رو نمیخورید؟
اگر گیر نمیفتادین والله هرگز پشیمان نمیشید از کارتون و ادامه میدادید. میگه جو گیر شدم. اونجا هزار نفر دیگه هم بودن چرا اونا جوگیر نشدن.

میگه رفیقم گفت بریم؛ قران فرموده روزی حساب که رسید شخص انگشت خودش گاز میگیره و میگه ای کاش با فلانی دوست نشده بودم.

خداروشکر امثال تو اعدام میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
همتون که دارید نظر میدین فکر کنید برادر خودتون بوده اصلا بسیجی هم نبوده به فرض مثال میگم ..کشتنش ...شما با قاتلش چه کار میکنید..واسه نظر دادن همه شیرن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
2
13
خدا خودش به پدر مادرهاشون کمک کنه آدم دلش به درد میاد
با هزاربدبختی وبیچارگی بچه بزرگ میکنی که عصای دستت بشه
نه اینکه میوه عمرت رو بادست های خودت خاک کنی
خدا قسمت میدم به بزرگی وعظمتت به جوان هامون کمک کن عاقبتشون وبخیرکن
عبدالله
Russian Federation
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
12
13
این داعشی های بیرحم و جنایتکار را هرچه زودتر اعدام کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
8
12
الهی العفو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
5
13
فیلم نحوه شهادت این انسان اشک آدم رو در میاره واقعا یاد کربلا میفته انسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
3
10
قتل نفس از اعمال غیر قابل بخشش هست و منم به نوبه ی خودم محکوم می کنم این جنایت رو ، اما مگه عمل قتل مشارکتی انجام نگرفته چطور به همشون حکم اعدام رسیده ؟
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
6
11
درسته جوان هستن اما باید به سزای عملش برسه بخاطر اینکه بخشش این افراد ظلم به مردمه اینهایی که اینجوری به راحتی میتونند در ملا عام با قساوت تمام ی آدم رو اینجوری سلاخی کنند و بخشیده بشن قطعا وقیح تر میشن پس با اعدام این افراد همه متوجه میشن که نمیتونند به همین راحتی جون ی آدم رو بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
10
10
بخشیدن این جوان ها همان لطف الهی و رافت اسلامی است. اجازه دهید این جوانان به راه راست برگردند و زیر سایه محبت اسلامی زندگی کنند. خداوند رحیم است و توبه را می پذیرد.
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
12
14
این ملعونارو باید اعدام کرد ... چقدر وحشیانه و دردناک یه برادر بسیجی رو شهید میکنن ... اصلا نباید اونا رو بخشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
10
12
خون یک جوان بیگناه روریخته حالامی گه جوگیرشدم یعنی چی ؟عاملان باید به سزای اعمالشان برسند
ابی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
9
14
اونایی که دم از بخشش این وحشی میزنن یه سوال
مرد و مردونه اگه با برادر یا فرزند خودتون این کار میکردن الان حرف بخشش میزدی؟؟
یا مثل علی دایی و مهراب قاسم خانی اون موقع به خاطر امنیت مردم رضایت نمیدادید و باید طرف مجازات و تنبیه بشه بس کنید این شعار دادن الکی
امثال اینها یکبارم گول شبکه ها خودمون بخورن
یکبارم گول قران بخورن
یکبارم گول چیرای خوب بخورن
نه عزیز منم یه جوونم و تو همین مملکت و صبح تا شبم دارم کار میکنم و از این وضعیت اقتصادی هم ناراحت اما قرار نیست جنایت بکنم بعد بگم اشتباه کردم

از خدا میخوام تو شرایط اون خانواده که عزیزشون از دست دادن باشید تا بعد ببینیم چند چندید؟؟
عیس احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
5
12
باسلام و خسته نباشید خدمت مسولان
ببخش تا مورد بخشش خداوند متعال قرار گیرید
خون را با خون نمیشورند
درسته مرتکب خطای بزرگ شده ولی بخشش از طرف بزرگان است
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
به بهشون میگم
اسکل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
4
3
حیف از این جوون‌ها که گول دشمن رو می خورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
4
12
این جوانان را نکشید خداوند بخشنده و توبه پذیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
5
4
باید به پدر و مادر محمد مهدی کرمی گفت چطور فرزندتان برایتان عزیز است آخر کسی که بدست یک عده نفهم شهید میشه پس پدر و مادر او چه گناه کرده بودند که بر تکه پاره قلبشان بسوزند اگر عفو کنند باید تا آخر عمرتان نوکری خانواده ی شهید باشی
ه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
6
4
اشتباه بزرگی کرده وتاوانش روباید پس بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
9
4
بخشش برای این وحشی‌ها از هر جرمی سنگین تر ه بجای یکبار اعدام چند بار اعدام بشن پدر مادر شون چطور روشون میشه بگن رافت این فیلمو ببینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
7
5
مفسد فی الارض باید اعدام بشه، ، دفعه بعد یکنر دیگه شهید میکنه،، رافت برای اینجور ادمها نیست،، تقاضای اشد مجازات داریم
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
8
8
چه جالب یه بسیجی به درک واصل میشه قاتل پیدا میکنن براش اونم چند تا بعد اینهمه جووونو کشتن یدونه قاتل پیدا نشد همه خودکشی کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
تو قطعا يك ايراني نيستي وگرنه اينجوري از قاتلا حمايت نمي كردي. دروغگويي در ذات اغتشاشگراست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
4
9
بسیجی،معترض،شهید مدافع امنیت یا محارب یه سری اسم های مزخرفه که روسا به مردم دادن برای پابرجا موندن خودشون.این جوان بیچاره برای چندتا مشت قراره فردا اعدام بشه و عدالتی که تو بوق و کرنا کردن همینه متاسفانه..!!
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کمتر بخور
فرامرز صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
چند مشت؟؟؟
خجتلت نمی کشید؟
اگه کس به عزیزتون یه سیلی بزنه اونوقت دادتون به هوا میره که باید عدالت اجرا بشه و حکومت باید اونو تنبیه کنه و بخاطر امنیت و مردم ذره ای گذشت نمی کنید اونوقت واسه یه قاتل جانی که جوون مردم رو به شنیع ترین وضع ممکن وحشیانه به شهادت رسونده اشک تمساح میریزین و توقع بخشش از طرف خانواده شهید دارین؟
واژه انسان برای شما توهین به انسانیت هست
h
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
3
4
خیلی صحنه دلخراشی ایجاد کردن.مگه میشه انسان اینقدر از حیوان بدتر بشه.که دسته جمعی بجان یه نفر بیفتن. اگر من این کارو میکردم. نیاز به رای دادگاه نبود. خودمو میکشتم
ناشناس
France
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
5
2
این آدمها باید اعدام بشن اون روز که اینجور ناجوانمردانه میزدینش واقعا رحم تو وجدانت ن نبود که اون شهید یک انسان است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
4
2
اگر امثال اینها مجازات نشن فساد و ناجوانمردی تو جامعه زیاد میشه و امنیت مردم بی گناه از بین میره، باید قاطعانه برخورد کنند تا درس عبرتی بشه برای بقیشون،
ناشناس
United States of America
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
3
4
چقدر غم انگیز انسان اینقدر قصی القاب باشه آدم جگرش می سوزه از روایت این حیوان ها یاد واقعه کربلا می افته و رفتار یزیدیان با اصحاب آبی عبدالله ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
3
2
بمیرم واسه مادر شهید عجمیان
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
1
1
میخوام طلب امرزش نکنی.
چندنفر به چند نفر
اگر کمی وجدان داشتید ،رحم ومروت داشتید بایک نفرتنها وبی سلاح این کاربی رحمانه راانجام نمیدادید؛
دردناک واقعا دردناک که دراین صحنه کوچکتربن رحم ومروت از کسی دیده نشده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
4
4
یه بسیجی مگه بروسلیه یا ارنولده که تنهایی وارد جمععی میشه که همشون هم معارضند هم عصبی.نباید دولت بسیجیها وارد این معرکه میکرد.بابت این قضایا پلیس ضد شورش وجود داره .از بسیج باید در قسمت سازندگی استفاده کرد نه اغتشاش و شورش.این هم نتیجه کار حالا باید شاهد اعدام کلی ادم باشیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
2
2
این اقااولین نفری بوده که باسنگ شهید زده وبه قول خودش سنگ بابرخوردبه سرشهید شکسته وبعدبدن بی جان شهیدروی اسفات خیابان کشیدواقعاگناه اون بسیجی چی بودحقی ازشماضایع کرده بود.حتی اون دکترقره حسنلوواقعاشماهاانسان نیستیدحالامیان میگن نه به اعدام
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
1
4
اون ماموری که فیلم میگیره چرا نمیره کمکش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
این یک داعشی است باید اعدام بشه چون لعنتی چرا پاهای شهید عجمیان میکشید جواب مادرش کی میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
3
0
از مسولین خواهش میکنیم این هارا ب اشد مجازات برسونن
ناشناس
Netherlands
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
1
کانت ها خیلی حساب شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
به نظرتون چرا همچین اتفاقی باید تو این کشور بیوفته چرا مردم ما انقدر عصبانی و پرخاشگر شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
0
کاری که اینها انجام دادن داعش انجام نمی داد حالا سرکرده های این جنایت راست راست ول میگردن ترانه علیدوستی چرا آزاد شد اما این دوتا اعدام شدن اینها یکی رو شهید کردن ولی.‌........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
می خواهم بدونم که چرا؟
مهشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
0
این از خدا بی خبرا رو اعدام کنید تک تک شون رو به درک بفرستید مگه اون جوونای بسیجی چه گناهی دارن ،مگه امید و ارزو نداشتن مادراشون براشون، اینا کثیفن حلال زاده نیستن که اگر بودن این نبودن باید گوشت از تن شون تیکه تیکه بکنین تا درس عبرت بقیه بشه لجنا گور به گوربشن
هلیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
یه مشت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->