ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

سامان صیدی معروف به سامان یاسین کیست و جرم او چیست؟

  • کد خبر: ۱۳۹۸۴۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
  • ۱۷
سامان صیدی معروف به سامان یاسین کیست و جرم او چیست؟
سامان صیدی یکی از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر است. وکیل او گفته است که حکم دادگاه بدوی صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سامان صیدی متولد ۱۳۷۷ فرزند تیمور به‌اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری و شلیک سه عدد تیر هوایی به اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور محکوم شده است.

این متهم معروف به سامان یاسین، خواننده ی زیر زمینی رپ در کرمانشاه است که اوایل مهرماه بازداشت شد.

در جلسه ی دادگاه رسیدگی به اتهامات بازداشت شدگان اعتشاشات اخیر که با ریاست قاضی صلواتی برگزار شد، قاضی از متهم صیدی در مورد سلاح کلت کمری که در اختیار وی بود، سوال کرد که این سلاح را از کجا آورده و در حال حاضر در چه محلی است که متهم گفت: سلاح برای من نبوده و الان هم نمیدانم کجاست چون آن را از پنجره به بیرون پرت کردم.

قاضی گفت: چرا اسلحه را از پنجره به بیرون پرتاب کردی؟

متهم صیدی گفت: به من گفتند که اگر ماموران بیایند شاید برای تو دردسر شود و من هم اسلحه را به بیرون پرتاب کردم.

پس از برگزاری جلسات دادگاه ، حکم دادگاه بدوی صادر شد ، با این حال محمد اسماعیل‌بیگی، وکیل تعیینی سامان صیدی (یاسین) در گفت‌وگویی با ایلنا درباره پرونده وی گفت: حکم دادگاه بدوی صادر شده است. خانواده و وکیل فرجام خواهی کرده‌اند و در نتیجه آن پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.

 

سامان صیدی معروف به سامان یاسین کیست و جرم او چیست؟

 

این وکیل دادگستری ادامه داد: بعد از اینکه حکم آمد و به وکیل تسخیری ابلاغ شد، وکیل تسخیری هم دفاعیاتش را کرده بود و به خانواده اعلام کرد. خانواده به من مراجعه کردند و گفتند حکم صادر شده است و در مرحله تجدید نظر است وحالا به دنبال آن هستیم تا قضات دادگاه دیوان عالی کشور پرونده را مطالعه نمایند  و بعد دفاعیات خودمان را ارائه دهیم .

رسانه‌های ضد انقلاب پس اعلام اتهام محاربه برای صیدی با عنوان اینکه سامان یک هنرمند است و صرفا در اعتراضات شرکت کرده و به اعدام محکوم شده است به گونه‌ای خبرسازی کرده‌اند که گویا متهم بی گناه بوده و صرفا به عنوان یک معترض در اغتشاشات اخیر شرکت کرده و برای او حکم صادر شده و حکم هم قطعی است.

این در حالی است که متهم صیدی همراه خود سلاح گرم داشته و تیراندازی هم کرده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
4
3
خدا رو شکر که گرفتنش و حکم اعدام هم براش صادر شد . زمین پاک ایران باید از لوس این موجودات پاک شود
ناشناس
Netherlands
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
3
4
سامان صیدی را آذادکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
وقتی اسلحه میکشه ،انتظار داری آزادش کننن ،مگر قانون صحاب نداره هرکی برسه اسلحه در بیاره به جون مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
3
4
سامان سیدی رو آزاد کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
3
2
چون مثلا خواننده هستش میتونه سلاح بکشه کسی هم نباید ازشازده به پرسه برای چی سلاح کلت کشیدی چون خواننده زیرزمینی هست هرکی تخلف کرد سلاح وچاقو کشید ومردم را به شوروش دعوت کند وجوانهای مردم را تحریک کند وبه کشتن بده اگه خواننده . نوازنده . راننده .ببخشید راننده بدبخت جزاینها نیست هنرمند .ورزشکار . روزنامه نگار بود ازهفت دولت ازاد هستن
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
3
3
باید اعدام بشه. این جماعت فکر کردن هر غلطی که دلشون خواست میتونن بکنن و وقتی هم دیدن که تو مخمصه افتادن مظلوم نمایشون رو شروع میکنن که از زندان آزاد بشن و باز همون غلطا رو از نو شروع کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
0
❤️‍
امیر‌
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
1
0
سلام،چرا باید مسئولان کشور ما اجازه ساخت انواع سلاح های سرد رو بدند و خیلی قانونی پشت ویترین انواع چاقو های ضامن دار موجوده.خیلی عجیبه که این حجم از تولید و فروش چاقوهای غیر نرم استفاده منازل وجود داره و مسئولین فقط از حقوق و مزایای پستاشون بهره مند هستند درصورتیکه باید به شدت با تولید و نشر این نوع از صلاح های سرد برخورد بشه. هر بچه ای رو میبینی ی چاقو ضامن دار مسلح شده و در کوچکترین درگیری استفاده و یک خانواده رو داغدار و خود استفاده کننده هم وبال سیستم قضایی میشه!!!!کجاند این قانون گذارااان؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
1
0
حکم اعدام سامان یاسین یعنی حکم اعدام همی ما حکم اعدام غرب کشور تزادش کنین
قرص سرماخوردگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
2
0
ایشالله آزادیت داداش زندگی مابی تو معنی نداره بخدا
قرص سرماخوردگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
1
سامانمان را آزاد کنیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
0
1
انشالله زود تر ازاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
0
2
همه فریب رسانه های آن ور آب را خوردن همه را عفو دهید
دوته کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
کوردها و بلوچ ها خواهان بی حجابی نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
0
0
انشالله هرچه زودتر ازاد شه همه انسان ها مرتکب خطا میشن
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
ان شاء اللّٰه امیدوارم که ایشون بتواند اصلاح شود و خطا های گذشته خودش رو جبران کند ایشون نباید اعدام بشه و من فکر میکنم که حق ایشون اعدام نیست ولی ایشون باید از خداوند بخواهد که بتواند اصلاح شود و از بدی و گناه بدور باشد و خطا های خودش رو جبران کند و تمام سعی خود را بکند ان شاء اللّٰه امیدوارم که همه ما بخواهیم که در راه خداوند حرکت کنیم و از گناه دوری کنیم
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
0
هرکسی به کشور عزیزمون اهانت کنه یا هر غلطی بخواد کنه یا ایجاد ناامنی کنه قوه قضائیه باید باجدیت برخورد کنه سختگیرانه کشور عزیزم به اسونی به دست نیومده هزارن شهید دادیم
جـــانم فـــدای رهــبر عـــزیزم ... سیــدعـلی خــامنـه ای
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->