قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم!
سرخط خبرها

گلزن اصلی ساپینتو برای دربی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۳۹۸۴۲
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گلزن اصلی ساپینتو برای دربی مشخص شد
با رسیدن به شرایط خوب، مهاجم اصلی استقلال در دربی مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال برای دربی آماده می‌شود و در این میان ساپینتو سرمربی آبی‌ها به دنبال این است که بهترین نفراتش را برای این دیدار به میدان بفرستد.

این در حالی است که سرمربی استقلال در تمرینات نفرات تیمش را زیر نظر دارد تا بهترین ترکیب را روانه این دیدار کند و خط حمله استقلال در دربی به معمای بزرگ ساپینتو تبدیل شده است.

ساپینتو قصد دارد در دربی از ارسلان مطهری در ترکیب ثابت استقلال استفاده کند، زیرا مهاجم تیمش را پس از گلزنی در سوپرجام بسیار آماده می‌بیند و از طرفی ارسلان مطهری برای این بازی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

مطهری که یک نیم مفصل ناموفق و پرماجرا را در استقلال سپری کرد در پی این است که گذشته را جبران کرده و به سرمربی استقلال ثابت کند که قرار دادن نامش در لیست مازاد از سوی ساپینتو اشتباه بزرگی بوده و از طرفی سرمربی استقلال که زمانی اعتقادی به عملکرد این مهاجم نداشت در حال حاضر نام وی را در بین نفرات برتر خط حمله اش گنجانده و حتی برای دربی قصد دارد مطهری را در ترکیب ثابت استقلال قراردهد.

ساپینتو که در حال حاضر به دگر مهاجمان تیمش اعتماد زیادی ندارد امید بسیاری به گلزنی و آمادگی مطهری دارد، زیرا در میان بازیکنان استقلال در خط حمله سجادشهباززاده مصدوم است و آرمان رمضانی نیز به شرایط ایده آل نرسیده است و امید ساپینتو به شرایط خوب مطهری و پیمان بابایی است.

این دو بازیکن قرار است در خط حمله استقلال برای دربی به میدان بروند و محمدمحبی و قائدی را در کار‌های هجومی همراهی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->