کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

گلزن اصلی ساپینتو برای دربی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۳۹۸۴۲
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گلزن اصلی ساپینتو برای دربی مشخص شد
با رسیدن به شرایط خوب، مهاجم اصلی استقلال در دربی مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال برای دربی آماده می‌شود و در این میان ساپینتو سرمربی آبی‌ها به دنبال این است که بهترین نفراتش را برای این دیدار به میدان بفرستد.

این در حالی است که سرمربی استقلال در تمرینات نفرات تیمش را زیر نظر دارد تا بهترین ترکیب را روانه این دیدار کند و خط حمله استقلال در دربی به معمای بزرگ ساپینتو تبدیل شده است.

ساپینتو قصد دارد در دربی از ارسلان مطهری در ترکیب ثابت استقلال استفاده کند، زیرا مهاجم تیمش را پس از گلزنی در سوپرجام بسیار آماده می‌بیند و از طرفی ارسلان مطهری برای این بازی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

مطهری که یک نیم مفصل ناموفق و پرماجرا را در استقلال سپری کرد در پی این است که گذشته را جبران کرده و به سرمربی استقلال ثابت کند که قرار دادن نامش در لیست مازاد از سوی ساپینتو اشتباه بزرگی بوده و از طرفی سرمربی استقلال که زمانی اعتقادی به عملکرد این مهاجم نداشت در حال حاضر نام وی را در بین نفرات برتر خط حمله اش گنجانده و حتی برای دربی قصد دارد مطهری را در ترکیب ثابت استقلال قراردهد.

ساپینتو که در حال حاضر به دگر مهاجمان تیمش اعتماد زیادی ندارد امید بسیاری به گلزنی و آمادگی مطهری دارد، زیرا در میان بازیکنان استقلال در خط حمله سجادشهباززاده مصدوم است و آرمان رمضانی نیز به شرایط ایده آل نرسیده است و امید ساپینتو به شرایط خوب مطهری و پیمان بابایی است.

این دو بازیکن قرار است در خط حمله استقلال برای دربی به میدان بروند و محمدمحبی و قائدی را در کار‌های هجومی همراهی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->