سرخط خبرها

پژمان جمشیدی رکورددار ۱۴۰۱ شد

  • کد خبر: ۱۳۹۹۱۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
پژمان جمشیدی رکورددار ۱۴۰۱ شد
جمشیدی از سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت شناخته شد و هنوز ده سال از حضورش در عرصه بازیگری نگذشته به یکی از پرکارترین‌های سینمای ایران تبدیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پژمان جمشیدی رکورددار حضور در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. علاوه بر فیلم‌هایی که در این مدت با بازی او اکران شده و سریال‌هایی که در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده، از ابتدای امسال دو سریال «دیوار به دیوار» و «زیرخاکی» هم با بازی او بازپخش شده‌اند.

 درحالی که اخیرا فیلم «بخارست» با بازی پژمان جمشیدی اکران شده و سریال «آنتن» هم با بازی او در شبکه نمایش خانگی درحال انتشار است، از امشب (سه‌شنبه ۲۲ آذر) بازپخش سریال «زیرخاکی» هم از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ سه فیلم سینمایی «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی روی پرده سینما‌ها رفته‌اند.

همچنین از ابتدای امسال دو سریال «آفتاب‌پرست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و «آنتن» به کارگردانی ابراهیم عامریان هم با بازی جمشیدی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده‌اند که البته انتشار «آنتن» کماکان ادامه دارد.

شبکه آی‌فیلم هم هم چند ماه پیش سریال «دیوار به دیوار» را به کارگردانی سامان مقدم با بازی او روی آنتن فرستاد و حالا هم نوبت به پخش «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان رسیده است. البته آی‌فیلم پیش‌تر اعلام کرده بود قصد بازپخش این سریال را دارد که به دلایلی در آن محدوده زمانی از پخش آن صرف‌نظر کرد. حالا مجددا به فکر افتاده تا آنتن را از سه‌شنبه ۲۲ آذر در اختیار این سریال بگذارد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->