مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

قتلی که برای یک پاکت سیگار اتفاق افتاد

  • کد خبر: ۱۴۰۲۱۵
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
قتلی که برای یک پاکت سیگار اتفاق افتاد
ساعت ۶:۳۰ صبح دیروز، به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در یک درگیری به قتل رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که تیم جنایی در محل حادثه که حوالی ترمینال جنوب بود حضور یافت و با جسد مردی جوان مواجه شد که با یک ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول با مردی جوان که با وی قمار کرده بود درگیر شده است. در این شرایط مرد جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها، جزئیات بیشتری از درگیری مرگبار را فاش کرد.

فرد دستگیرشده گفت: من، مقتول و دوستمان، پاتوقمان پشت ترمینال جنوب بود و همیشه بر سر پول، سیگار یا وسیله‌های مختلف با هم قمار می‌کردیم. شب حادثه من و مقتول بر سر یک پاکت سیگار با هم شرط بندی کردیم که من بازنده شدم و مقتول برنده. احساس کردم مقتول تقلب کرده است و به همین دلیل با یکدیگر به مشاجره پرداختیم. او با لحن تندی با من صحبت کرد که باعث شد عصبانی شوم. به همین دلیل از دوستمان که شاهد بازی ما بود خواستم تا با چاقو ضربه‌ای به مقتول بزند. او هم دستور مرا اجرا کرد و پس از آنکه مقتول خون‌آلود روی زمین افتاد، وی از ترسش فرار کرد و اصلا تصورش را نمی‌کردم که همین یک ضربه به قیمت جان مقتول تمام شود.

پس از اعترافات متهم، او دستگیر شد و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری را آغاز کرده‌اند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->