تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟ آغاز سی‌ویکمین کنفرانس هسته‌ای ایران در مشهد محمدحسین قاسمی، بازیگر و کارگردان صداوسیما، درگذشت اختصاص بودجه مستقل برای فعالیت‌های فرهنگی بوستان‌‌های بانوان در مشهد کیفیت هوای مشهد، در آستانه وضعیت هشدار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

معاون سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۱۸
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
معاون سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشور‌ها برای ما تبدیل به رویا شده است گفت: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود نصرتی، جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نخستین سمینار حمل‌و‌نقل ‌شهری کشور در مشهد اظهارداشت:باید به نیاز شهروندان متفاوت فکر کنیم. زمانی اشاره می‌شد عملکرد شهرداری‌های کشور، ویترین نظام است. مدیری که در حوزه شهری فعالیت می‌کند، نقش ویترین نظام را دارد.

او در ادامه گفت: ما باید ببینیم که چقدر بحث بهبود عبور و مرور شهری و اولویت دادن به ناوگان ‌حمل و نقل عمومی برای شهردارها‌ی ما اولویت داشته است؟

نصرتی در ادامه با طرح این سئوال که ما در کلانشهرها چقدر وقت گذاشتیم که پروژه زیر ساختی اجرا کنیم؟  گفت: چقدر نگاه این بود که پروژه‌های کوتاه مدت انتخاب شود تا در عمر مدیریتی ما به بهره‌برداری برسد؟ (متاسفانه ما) پروژه دراز مدت نداشتیم از سال ۱۳۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به معنای گذشته توزیع نشده است.

او با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ هنوز در حوزه واگن مشکل داریم گفت: در ۹ کلان‌ شهر که توزیع اوراق داریم مشکلاتی وجود دارد. تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشورها برای ما تبدیل به رویا شده است.

نصرتی افزود: از سال ۱۴۰۰ بحث متفاوت نگاه کردن برای ورود ون و اتوبوس در شهرهای کشور اولویت قرار گرفت و خرید‌های خوبی صورت گرفته است. اولین قرارداد واگن امروز برای شهر قم ابلاغ می‌شود. ما مطمئنا در حداقل‌ها هستیم.

جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بدهکاری ما در حوزه‌های مختلف ‌زیا‌د است و ارتباط و تعامل بین مدیران و همراه کار کردن رعایت نمی‌شود و کارهای ساده پیچیده می‌شود.

نصرتی گفت: باید اقتصاد و اشتغال کشور و حوزه رضایت‌مندی در حوزه حمل و نقل را در برنامه هفتم دید. نباید در 26 آذر کار‌ نمادین انجام داد. چندین سال است که برنامه‌ها نمادین است و باید از این جلسه مصوبه داشته باشیم تا سال آینده در ۲۶ آذر ماه شرمنده شهروندان که اشتغال و اقتصادشان وابسته به حوزه حمل و نقل است نباشیم.

او گفت: دوره رضایت‌مندی با گفتگو‌ و آسفالت مناسب و فضای مناسب سپری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->