برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

کریستیانو رونالدو به باشگاهی عربی نزدیک شد

  • کد خبر: ۱۴۱۰۴۱
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کریستیانو رونالدو به باشگاهی عربی نزدیک شد
روزنامه الشرق الاوسط عربستان خبر داد باشگاه النصر همچنان در حال رایزنی برای جذب کریستیانو رونالدو است.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع آگاه اعلام کردند که تماس‌های کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و باشگاه النصر برای امضای قرارداد در بازار نقل و انتقالات زمستانی که طی چند روز آینده آغاز می‌شود، احیا شده است.
به گفته روزنامه شرق الاوسط، در پایان هفته جاری و پس از احیای تماس‌ها که قرار است قرارداد رسمی سه ساله بین آن‌ها با مبلغ هنگفتی امضا شود، تصمیم گیری خواهد شد.
او اشاره کرد که مذاکره کننده عربستانی هنوز با ستاره پرتغالی قرارداد امضا نکرده است، اما پیشنهاد رسمی قوی دو هفته مانده به جام جهانی به ستاره پرتغالی رسیده و منتظر تایید رونالدو برای امضای قرارداد با او هستند.
روزنامه اسپانیایی مارکا روز گذشته (سه شنبه) تایید کرد که مهاجم سابق منچستریونایتد برای گذراندن سال جدید در دبی خواهد بود و این بدان معناست که این بازیکن ممکن است در این مدت آینده خود را تعیین کند.
کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن پرتغالی، هفتم ماه جاری، توافق برای انتقال به باشگاه النصر عربستان پس از پایان ماجراجویی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تکذیب کرد. قرارداد با منچستریونایتد ماه گذشته فسخ شد و پس از آن گمانه زنی‌ها در مورد موافقت این بازیکن با یک پیشنهاد بزرگ از النصر مطرح شد.
گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن بود که رونالدو سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۱ میلیون دلار) در النصر دریافت می‌کند. با این حال، رونالدو ۳۷ ساله تایید کرد که گزارش‌های توافقش با باشگاه النصر اشتباه بوده است.

کریستیانو رونالدو به باشگاهی عربی نزدیک شد
باشگاه رئال مادرید اسپانیا روز چهاردهم همین ماه (دسامبر) اعلام کرد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که بدون تیم شده است، در مدت حضورش در پایتخت اسپانیا در این باشگاه تمرین می‌کند.
رونالدو ۳۷ ساله که پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شد، ۹ سال را در رئال مادرید گذراند و هنوز رابطه نزدیکی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->