آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ
سرخط خبرها

وزیر نفت: تولید روزانه نفت وارد کانال ۳ میلیون بشکه شد| در هیچکدام از نیروگاه‌های تهران مصرف سوخت مازوت نداریم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۰۶۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
وزیر نفت: تولید روزانه نفت وارد کانال ۳ میلیون بشکه شد| در هیچکدام از نیروگاه‌های تهران مصرف سوخت مازوت نداریم+ فیلم
وزیر نفت گفت: تولید روزانه نفت وارد کانال ۳ میلیون بشکه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه در حال حاضر در کانال تولید سه میلیون بشکه نفت در روز قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ظرفیت تولید نفت سبک نیز در کشور با ابتکارات همکاران ما در شرکت ملی نفت و پژوهشگاه نفت افزایش داشته و این ظرفیت به روزانه به ۲۰۰ هزار بشکه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه با تلاش وزارت نفت اولین پالایشگاه اصفهان به ظرفیت ١۵ میلیون لیتر سوخت گازوییل یورو پنج در مدار تولید قرار گرفت و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: همچنین پایشگاه آبادان و تبریز آماده بهره‌برداری در کیفی‌سازی سوخت است.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه وزارت نفت به‌دنبال کیفی‌سازی سوخت است، درباره علت آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی گفت: در هیچکدام از نیروگاه‌های استان تهران مصرف سوخت مازوت نداریم.

اوجی خاطرنشان کرد: پاییز امسال مصرف نفت کوره و گازوئیل نسبت به سال گذشته کمتر بود. سال گذشته و امسال در استان تهران در هیچکدام از نیروگاه‌ها و صنایع، هیچ گونه مصرف نفت کوره و مازوت را نداشتیم.

وی درباره مشترکان پر مصرف گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مشترکانی که سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، نداریم  که این دسته از مشترکان نزدیک به هفتاد درصد هستند.

وزیر نفت درباره تأمین سوخت زمستانی ابراز داشت: الحمدلله در فصل پاییز گازرسانی به نیروگاه‌ها به شکلی انجام شد که ۱۰ درصد گاز بیشتر نسبت به پاییز سال گذشته به آن‌ها داده و به همین میزان سوخت مایع کمتری استفاده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->