سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پزشکی که برادرش را به طرز فجیعی به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۴۱۲۶۲
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
پزشکی که برادرش را به طرز فجیعی به قتل رساند
مرد پزشک در جریان اختلاف مالی با برادر دندانپزشکش، او را به قتل رساند و پس از تکه‌تکه‌کردن جسدش، بخشی از آن را در پشت‌بام آتش زد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجشنبه هفته گذشته زنی با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایت کرد شوهر ۴۵ساله دندانپزشکش، روز قبل از خانه بیرون رفته و بازنگشته و تلفنش هم خاموش است. در ابتدا احتمال می‌رفت وی ربوده شده باشد. به‌همین‌دلیل رسیدگی به پرونده در دستورکار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران به تحقیق دوباره از خانواده مرد پزشک پرداختند که معلوم شد او با برادر ۵۰ساله‌اش که پزشک‌عمومی بوده اختلاف‌مالی داشته و حکم جلب او را گرفته بود.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند برادر او در این ماجرا نقش دارد. برای یافتن برادر مرد گمشده به مطب و خانه‌اش رفتند که آنجا نبود و خانواده‌اش نیز از او خبری نداشتند. این درحالی‌بود که متوجه شدند تنها مظنون پرونده، شرکتی در خیابان فرشته تهران دارد که در آنجا لوازم و تجهیزات پزشکی نگهداری و خرید و فروش می‌کند. شامگاه دوشنبه بیست‌وهشتم آذر امسال به آنجا رفتند، اما او در آنجا نبود و سرایدارش مدعی بود که پزشک چند روزی است به آنجا نیامده و از وی خبری ندارد، اما او با دیدن ماموران دستانش شروع به لرزیدن کرد که همین باعث شک ماموران به او شد.

داخل شرکت را بررسی و لکه‌های خون پیدا کردند. همچنین وقتی وارد پشت‌بام شدند در بخشی از آنجا بقایای تکه‌تکه و سوخته‌شده بدن انسان یافتند و احتمال دادند جسد متعلق به دندانپزشک گمشده باشد. با گزارش موضوع به ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او دستور تحقیقات بیشتری را صادر کرد. این درحالی‌بود که بقایای جسد سوخته به پزشکی قانونی ارسال شد و کارشناسان از طریق آزمایش دی‌ان‌ای پی بردند متعلق به مرد گمشده است. سرایدار که راز خود را فاش‌شده دیده‌بود گفت: عامل قتل برادر مقتول است. مرد جوان دیروز بعد از انتقال به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در تحقیقات گفت: «مدت‌ها بود برای قاتل به‌عنوان سرایدار در شرکت تجهیزات پزشکی کار می‌کردم. برایم تعریف کرده بود در دوره قبلی انتخابات مجلس قصد داشته کاندیدا شود و برای کار‌های تبلیغاتی‌اش چهارمیلیارد تومان به برادرش داده بود تا کارهایش را انجام دهد، اما او کاری پیش نبرده و حتی نتوانسته به مجلس راه‌یابد و هنوز نتوانسته پولش را پس بگیرد. حتی برادرش حکم جلب او را گرفته است. آن شب به بهانه این‌که می‌خواهد با برادرش حرف بزند او را به شرکت دعوت کرد.

موقع حرف‌زدن دعوای‌شان شد. وارد دفتر که شدم دیدم برادر دندانپزشکش را با ضربه‌های چاقو و قندشکن کشته است. کف دفتر را شستم. نمی‌دانست با جسد چه کند. خواستم فرار کنم که نگذاشت. جسد را تکه‌تکه کردیم، بخشی را به پشت‌بام برده و با ریختن بنزین آتش زدیم. بخشی را هم در نایلون و گونی انداخته و از آنجا بیرون برده و در بیابان رها کردیم. برای این‌که سکوت کنم ساعت ۲۰۰میلیونی‌اش را به من داد.» با اعتراف وی پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و متهم به قتل برادرکش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->