نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

چرا ستاره بارسلونا به رئال نرفت؟

  • کد خبر: ۱۴۱۴۳۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
چرا ستاره بارسلونا به رئال نرفت؟
آنسو فاتی با وجود پیشنهاد خوبی که از رئال داشت، بارسلونا را انتخاب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا فاش کرد که قبل از امضای قرارداد با غول کاتالان در جوانی، مذاکراتی با رئال مادرید داشته است، اما نبود محل سکونت برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به این باشگاه شد.

فاتی وقتی که تنها هفت سال سن داشت همراه با پدرش از گینه بیسائو به اسپانیا مهاجرت کرد. او ابتدا برای یک تیم محلی در هررا بازی کرد و در ادامه به تمرینات سویا ملحق شد.

این بازیکن ۲۰ ساله به اکیپ گفت که در مسابقات فوتسال با حضور تیم‌های لالیگا، شرکت کرده بود و آن جا مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفت و در تمرینات آزمایشی این تیم شرکت کرد.

فاتی و پدرش که همزمان با پیشنهاد بارسلونا هم مواجه بودند، ترجیح دادند که این پیشنهاد را بپذیرند چرا که در آن زمان، رئال مادرید محل سکونت فعلی بازیکنان جوان واقع در زمین تمرین والدبباس را نداشت. او در این رابطه گفت: "در ابتدا خیلی مطمئن نبودم، ولی بعد از یک هفته، نمی‌خواستم آن جا را ترک کنم! "

فاتی در سال ۲۰۱۲ وقتی که ۱۰ سال داشت به بارسلونا پیوست. این مهاجم در سطح جوانان به ستاره بارسا تبدیل و همین امر باعث انتقال او به تیم اصلی در سال ۲۰۱۹ شد. او با ۱۶ سال و ۲۹۸ روز، به دومین بازیکن جوان تاریخ آبی‌اناری‌ها در لالیگا تبدیل شد. او در مجموع تاکنون ۲۰ بازی در رقابت‌های مختلف برای بارسلونا انجام داده است. او در ۷۸ بازی حرفه‌ای برای تیم کاتالونیایی ۲۲ گل زده و ۹ پاس گل داده است. او در این مدت ۷ بازی ملی هم برای اسپانیا انجام داده و دو بار گلزنی کرده است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->