نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شروع هفته سیزدهم لیگ برتر از امروز با انجام ۵ بازی؛ از انتقام ساکت تا انگیزه ژنرال

  • کد خبر: ۱۴۱۴۸۷
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
شروع هفته سیزدهم لیگ برتر از امروز با انجام ۵ بازی؛ از انتقام ساکت تا انگیزه ژنرال
لیگ برتر فوتبال ایران از امروز وارد هفته سیزدهم می‌شود.

شهرآرانیوز؛ برگزاری جام جهانی، لیگ برتر ایران را بیش از پنجاه روز تعطیل کرد و حالا این مسابقات فشرده‌تر از هر زمانی در حال برگزاری است تا در موعد مقرر به پایان برسد. امروز پنج بازی از دومین هفته لیگ پس از شروع دوباره، در حالی پیگیری می‌شود که شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به صدر در برابر تیم دیگر استقلالی سابق، یعنی مهدی رحمتی قرار می‌گیرند و زردپوشان اصفهانی هم که در رده چهارم حضور دارند، به مصاف قعرنشینی می‌روند که در روز‌های گذشته شاهد تغییر سرمربی خود بوده‌اند. اما مهم‌ترین حاشیه امروز، احتمالا رویارویی دوباره ساکت الهامی با نساجی خواهد بود و این مربی به دنبال انتقام از مسئولان تیمی است که بعد از قهرمانیدر جام حذفی، او را اخراج کردند.

حاشیه در کنار زمین

اولین بازی هفته سیزدهم از ساعت ۱۴ امروز بین تیم‌های هوادار و نساجی مازندران برگزار می‌شود. دیداری که مهم‌ترین حاشیه آن نه در مستطیل سبز، بلکه در حاشیه زمین و روی نیمکت‌ها خواهد بود. ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار امروز مقابل تیمی قرار می‌گیرد که فصل پیش توانسته بود با آن قهرمان جام حذفی کشور شود. جامی که در شرایط عادی باید حضور او را روی نیمکت نساجی حداقل برای یک فصل دیگر تمدید می‌کرد، اما به فاصله کوتاهی از کسب این مقام، او به‌طور عجیبی از نیمکت تیم مازندرانی اخراج شد. موضوعی که امروز انگیزه این سرمربی را برای پیروزی شاگردانش مقابل نساجی چندبرابر خواهد کرد.

تیم هوادار که هفته گذشته مقابل گل‌گهر شکست خورد، تا اینجا دوازده امتیاز از دوازده بازی خود گرفته است و برای نزدیک شدن به نیمه بالایی جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارد. در طرف مقابل، شاگردان حمید مطهری در نساجی، بازی هفته قبلشان را مقابل قعرنشین لیگ، یعنی صنعت نفت آبادان با شکست پشت سر گذاشتند و این هفته آمده‌اند تا نتیجه ضعیف بازی قبلی خود را جبران کنند.

کورس مدعیان صدرنشینی

در دو بازی دیگری که از ساعت ۱۵ امروز آغاز می‌شود، تیم‌های دوم و چهارم جدول به مصاف رقبای خود می‌روند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان که با پیروزی هفته گذشته، حالا فقط یک امتیاز از صدرنشین لیگ کمتر داشته و در رده دوم قرار دارند، برای ماندن در کورس صدرنشینی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند.

از طرف دیگر مهدی رحمتی با اشاره به شکست هفته گذشته شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: آماده هستیم که با تمام توان، بازی مد نظرمان را در زمین پیاده کنیم. بچه‌ها مصمم شده‌اند که شکست هفته گذشته را جبران کنند و به هدفمان برسیم. سپاهانی‌ها هم در دیگر بازی در حالی آماده میزبانی از نفت مسجدسلیمان می‌شوند که هفته گذشته مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شدند و بهترین فرصت ممکن برای کاهش فاصله‌شان با صدر و بهبود جایگاهشان در جدول را از دست دادند.

شاگردان مورایس تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و در صورت پیروزی در بازی امروز و با اندکی خوش‌شانسی در نتایج بازی تیم‌های استقلال و گل‌گهر، می‌توانند جهشی دو پله‌ای را تجربه کنند. در آن‌سوی میدان، نفت مسجد سلیمان پس از شکست پرگل هفته گذشته، شاهد تغییرات در نیمکتش بود و رضا مهاجری، سرمربی مشهدی این تیم از هدایت مسجدسلیمانی‌ها استعفا داد و جای خود را به ابراهیم اشکش داد. نفت در انتهای جدول قرار دارد و حالا طرفداران این تیم امیدوارند که شوک تغییر سرمربی بتواند باعث بهبود نتایج تیم شده و آن‌ها را از قعر جدول جدا کند.

نکونام به دنبال روز‌های خوب با فولاد

دو بازی دیگر امروز هم از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد که در اولین مورد، شاگردان جواد نکونام در اهواز میزبان ذوب‌آهن خواهند بود. فولاد با پیروزی خوب هفته گذشته، خودش را به میانه جدول نزدیک کرده است و به نظر می‌رسد آن‌ها از تعطیلات لیگ به‌خوبی برای آماده شدن تیمشان استفاده کرده‌اند و از شرایط بدی که در ۱۰ بازی ابتدایی به آن دچار شده بودند، فاصله گرفته‌اند. البته ذوب‌آهنی‌ها هم بازی هفته قبل خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند و امروز هم بدون شک شاگردان تارتار به امید کسب امتیاز به اهواز رفته‌اند.
دیگر بازی امروز را هم تیم‌های مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی برگزار خواهند کرد. هردو تیم هفته قبل نتایج خوبی گرفتند و بدون شک می‌خواهند در بازی امروز روند خوبشان را ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->