پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چاپ پول با عکس لیونل مسی صحت دارد؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۴۱۶۰۰
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
چاپ پول با عکس لیونل مسی صحت دارد؟ + عکس
بانک مرکزی آرژانتین به خبر چاپ پول با عکس مسی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو روز پیش روزنامه آرژانتنیی ال فایننسیرو مدعی شد بانک مرکزی این کشور بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و درخشش لیونل مسی به عنوان کاپیتان این تیم قصد دارد اسکناس جدیدی منتشر کند که تصویر لئو مسی بر روی آن حک شده است. در این دو روز حتی تصاویر زیادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که ادعا شده بود تصاویر طراحی شده اسکناس جدید هزار پزویی با تصویر مسی است.

در این دو روز خبر چاپ اسکناس با تصویر مسی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و همه به دنبال جواب این سوال بودند که آیا شاهد اسکناس‌های آرژانتینی با تصویر این ستاره فوتبال خواهیم بود یا نه؟ بانک ملی آرژانتین امروز به این ادعاها پاسخ داد.

چاپ پول با عکس لیونل مسی صحت دارد؟

بانک مرکزی آرژانتین این ادعاها را تکذیب کرد تا مشخص شود شاهد چاپ شدن اسکناسی با تصویر لئو مسی نخواهیم بود. فرناندو آلونسو، مدیر ارشد روابط عمومی بانک مرکزی آرژانتین در گفتگویی با یک رسانه در این کشور ادعاها را تکذیب کرد و گفت:" ادعاهایی که درباره چاپ اسکناس با تصویر یکی از ستاره‌های فوتبال کشور مطرح شده واقعیت ندارد. این موضوع اصلا در برنامه کاری ما نیست".

با اینکه حالا مشخص شد که تصویر مسی بر روی اسکناس‌های این کشور چاپ نخواهد شد، ولی این روزها شاهد به تصویر کشیده شدن صورت او در ده‌ها و شاید صدها نقاشی دیواری در گوشه و کنار آرژانتین و حتی دیگر کشورهای دنیا هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->