سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

جزئیاتی جدید از عملیات نیرو‌های ویژه نوپو برای دستگیری تروریست‌های ایذه

  • کد خبر: ۱۴۲۰۵۳
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
جزئیاتی جدید از عملیات نیرو‌های ویژه نوپو برای دستگیری تروریست‌های ایذه
قاتلان کیان پیر فلک و دیگر شهروندان ایذه‌ای با تلاش سیاه‌پوشان ضد تروریست نوپو در عملیاتی ۳ ساعته دستگیر و ۲ نفر هم به هلاکت رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ترس، تردید و تعلل برایشان نامفهوم است. نیرو‌های ویژه ضدتروریست را می‌گویم؛ همان پاد وحشت که آدم رباها، تروریست‌ها، خراب‌کار‌ها و گروگان‌گیران با دیدنِ شان قالب تهی می‌کنند.

با آن قد و بالای بلند، اندامی ورزیده و لباس‌ها و تجهیزات سیاه رنگِ‌شان که ترس آفرین است و وحشتناک؛ به مقابله با گروگان‌گیری، آدم ربایی، مأموریت‌های تروریستی و درگیری مسلحانه می‌روند؛ این‌ها همان نیرو‌های ویژه پیرو ولایت هستند؛ «مأموران نوپو» که حالا هم در عملیاتی جدید خوش درخشیده اند.

دستگیری عوامل حمله تروریستی «ایذه» از جمله جدیدترین عملیات این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات دستگیری و کشته شدن عوامل تروریستی حادثه ایذه خوزستان و نقش نوپو در این عملیات اظهار داشت: با اشراف و رصد اطلاعاتی و آگاهی از این موضوع که تعدادی از عوامل حادثه تروریستی شهرستان ایذه در روستایی در محدوده شهرستان‌های ایذه و باغملک مخفی شده اند بلافاصله واحد نوپو یگان ویژه استان خوزستان به محل اعزام شده و با کمک عوامل انتظامی شهرستان‌های باغملک و ایذه محل مورد نظر را محاصره کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: عوامل تروریستی پس از اطلاع از حضور ماموران اقدام به تیراندازی به سمت عوامل ماموران کرده که این درگیری مسلحانه سه ساعت به طول انجامید.

وی افزود: در نهایت طی مذاکره و عملیات روانی سرانجام دونفر از این عوامل خود را تسلیم کرده؛ اما دو نفر دیگر به تیراندازی و درگیری مسلحانه ادامه دادند که در نهایت طی آتش متقابل کشته شدند.

سردار کرمی از کشف سه قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری، مقادیر زیادی فشنگ جنگی و آلات و ادوات تهیه و ساخت کوکتل مولوتوف از تروریست‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز مأموران سیاه پوش نوپو و پلنگی پوشان یگان ویژه امنیت و آرامش و آسایش مردم است و نمی‌گذارند عده‌ای فریب خورده و فرصت طلب امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

گفتنی است در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه گذشته در شهر ایذه ۷ نفر از جمله «کیان پیر فلک» به شهادت رسیده و ۱۲ نفر از شهروندان ایذه‌ای مجروح شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->