وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

اوج گیری بحران مصدومیت دراستقلال

  • کد خبر: ۱۴۲۶۶۱
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
اوج گیری بحران مصدومیت دراستقلال
بعد از مصدومیتی که برای جلالی و غلامی به وجود آمد، مرادمند نیز به دایره آسیب دیده‌های استقلال اضافه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال هفته بعد با تیم تراکتور بازی می‌کند؛ دیداری که  برای آبی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر این تیم بتواند بار دیگر در بازی خارج از خانه به برتری برسد، امتیازاتی که در بازی خانگی از دست داد را جبران خواهد کرد.

البته استقلال در آن بازی ممکن است مرادمند را در اختیار نداشته باشد. این بازیکن با مصدومیتی نسبتا جدی در بازی با مس مواجه شده و وضعیت پایش باید بررسی شود.

جلالی و غلامی نیز همچنان تحت درمان هستند. این دو بازیکن هم به احتمال زیاد به بازی با تراکتور نخواهند رسید وساپینتو ناچار از استقلال دیگر بازیکنان خود بهره بگیرد.

البته استقلال دربخش دفاعی مشکلی نداشته و بازیکنان دفاعی در دو هفته اخیر عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اما درفاز هجومی و به خصوص خط میانی استقلال با مشکلات بزرگی مواجه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->