نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم
سرخط خبرها

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کابل برگزار شد

  • کد خبر: ۱۴۳۱۴۲
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کابل برگزار شد
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کابل به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان برگزار شد .

شماری از نویسندگان و شاعران با سروده های شان از این سردار سرافراز اسلام گرامیداشت به عمل آوردند و راه او را برای عزت اسلام و مسلمین جاویدانه خواندند.

در این محفل غلام رضا نجاری معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در سخنانش به ابعاد مختلف شخصیت و زندگی مبارزاتی حاج قاسم سلیمانی اشاره نموده و او را مردی خواند که حرکتش جز برای خدا و عزت اسلام نبود.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی تروریستها ،صهیونیست ها و امریکایی ها را در نقاط مختلف به زانو در آورد و دیدگاه امریکایی ها در خصوص خاورمیانه جدید را به خواب تعبیر ناشده برای همیشه مبدل ساخت.

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل سردار سلیمانی را خار چشم صهیونیستها، استکبار غرب به ویژه امریکا و تروریستها عنوان نمود و گفت وقتی امریکایی ها دیدند چاره دیگری ندارند اقدام به ترور این سردار اسلام کردند.

همچنان غلام حسین شیرزاد مقدم رایزن فرهنگی ایران حاج قاسم سلیمانی را از جمله شخصیت هایی خواند که با الهام از مکتب محمدی، مکتب حسینی و مکتب خمینی در عرصه جهانی باخون خود مکتب شهید سلیمانی را پی ریزی و توجه میلیون ها مسلمان را به خود جلب نمود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سوم ژانویه ۲۰۲۰ در حالی که به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس نایب‌ رییس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و ۸ نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->