آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟
سرخط خبرها

عارف: خواستار استعفای مقصران هستم

  • کد خبر: ۱۴۳۱۶
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
  • ۱
عارف: خواستار استعفای مقصران هستم
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن انتقاد شدید از عدم صداقت برخی مسئولان با مردم، خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت شد.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن انتقاد شدید از عدم صداقت برخی مسئولان با مردم، خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان‌کاران و ناصادقان با ملت شد.

 متن یادداشت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

«در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای بوئینگ و جان باختن تعدادی انسان بیگناه، از جمله جمعی از نخبگان کشورمان، موجی از نگرانی و تاثر، کشور و ملت ایران را فرا گرفته است. در بدو حادثه و در تسلیت قبلی از مسئولان امر خواستم با بررسی همه جانبه این رخداد ناگوار، پاسخگوی افکار عمومی باشند. متاسفانه آنچه غم این فقدان جانگداز را تشدید نمود، بی توجهی و عدم صداقت با افکار عمومی بود. این بی مسئولیتی که نمونه دیگر آن را در حادثه تشییع پیکر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در کرمان شاهد بودیم، اقتدار، وحدت و انسجام ملی را که خدای بزرگ به پاس خون پاک سردار سرافراز میهن، حاج قاسم سلیمانی، به کشور و ملت ما هدیه داده بود را تحت الشعاع قرار داده و زمینه شکاف افکنی بدخواهان کشور را فراهم آورد.

پرسیدنی است که در جمهوری اسلامی، که قرار بر آن بود که جمهوریت آن، مزین به ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد، چرا و توسط چه کسانی این ارزش‌ها نادیده انگاشته می‌شود و به اعتماد ملت و حاکمیت لطمات جبران ناپذیر وارد می‌نماید؟ در جمهوری اسلامی مورد پذیرش ملت، مصلحتی فراتر از اخلاق، امنیت و اصول اخلاقی و انسانی نداریم.

بر متولیان امر فرض است که در پاسخ به افکار عمومی و احترام به حساسیت‌های شکل گرفته و احساسات پاک ملت، پاسخی در خور بدهند.

از موضع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار استعفا، برکناری و برخورد در خور با مقصران، پنهان کاران و ناصادقان با ملت می‌باشم.

ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این حادثه غم انگیز، بر همه ما فرض است در دلجویی از خانواده این عزیزان از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
آقای عارف آن جا که قطار تبریز از ریل خارج شد و فقط گفتند مسافران بیمه بودند یک عذر خواهی نشد ...شما کجا بودی ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->