نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

خط قرمز مسی روی شایعات رفتنش به الهلال | فوق ستاره آرژانتینی به زودی با پاری‌سن‌ژرمن تمدید می‌کند

  • کد خبر: ۱۴۳۳۱۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
خط قرمز مسی روی شایعات رفتنش به الهلال | فوق ستاره آرژانتینی به زودی با پاری‌سن‌ژرمن تمدید می‌کند
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از مدتی قبل مذاکرات‌شان با نمایندگان لیونل مسی برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده بودند.
قرارداد این ستاره آرژانتینی با این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیشنهادی برای تمدید قرارداد یک ساله تا تابستان ۲۰۲۴ به این بازیکن ارائه شده است.
حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که تمدید قرارداد مسی با پاری سن ژرمن قریب الوقوع است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دو طرف در همین هفته قرارداد جدیدی را به امضا خواهند رساند.
گفته می‌شود که این بازیکن مشتاق است که فوتبالش را در سطح اول اروپا ادامه دهد و با بازگشت به تمرینات پی اس جی موافقت نهایی‌اش با تمامی موارد این قرارداد را به مدیران این باشگاه فرانسوی اعلام خواهد کرد.
یکی از دلایل عجله مدیران پی اس جی برای امضای هرچه سریع‌تر قرارداد با مسی این است که پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال بازگشت او به بارسلونا خبر داده بودند. مدیران این باشگاه و همچنین ژاوی نیز بار‌ها از علاقه‌شان به همکاری دوباره با او صحبت کرده بودند و این موضوع باعث نگرانی مدیران پی اس جی شده بود.
مارکا همچنین مدعی شده است که اولین پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرارداد مسی در ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ به او ارائه شده بود و این بازیکن فرصت این را داشت که در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی این پیشنهاد را به صورت کامل بررسی کند.
مسی که این هفته به تمرینات تیمش باز خواهد گشت قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه به همراه پاری سن ژرمن در دیداری دوستانه روبروی النصر قرار بگیرد که حالا از حضور کریستیانو رونالدو در ترکیبش بهره می‌برد و این شاید آخرین رویارویی این دو بازیکن در مستطیل سبز باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->