شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد
سرخط خبرها

آیا مدارس مشهد در صورت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۴۴۳۹۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
  • ۲
آیا مدارس مشهد در صورت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد شد؟
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی این اداره برای تعطیلی مدارس مشهد در صورت بارش برف و یخ‌زدگی معابر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: تعطیلی مدارس بنا به شرایط جوی یا آلودگی هوا، مبتنی بر دستورالعمل‌های مشخصی است که رؤسای ادارات آموزش و پرورش هر شهرستان با هماهنگی و همراهی فرماندار آن شهر، درخواست تعطیلی مدارس در پی بارش برف و برودت هوا را ارائه می‌کنند و پس از بررسی همه‌جانبه و تأیید نظر، مراتب از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش برای اطلاع دانش‌آموزان و والدین ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فرا‌رسیدن امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم و احتمال بارش سنگین برف، لغوشدن یا نشدن امتحانات این پایه تحصیلی نیز بررسی خواهد شد. اما ابتدا باید شاهد بارش برف و برودت هوا باشیم و سپس اقدام کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: تأثیر ۴۰درصدی نتایج آزمون نهایی امسال در کنکور سراسری سبب می‌شود آموزش و پرورش با حساسیت بیشتری در ابعاد آموزشی و مهارتی به این آزمون‌ها بنگرد و اگر امتحانی لغو شود، تاریخ جدید آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیش‌بینی‌های هواشناسی طی روز‌های اخیر نشان می‌دهد سرمایی بی‌سابقه‌ در راه مشهد خواهد بود و بارش برف پیش‌بینی‌شده، شرایط جوی‌ای را رقم خواهد زد که یادآور زمستان سخت و سرد ۱۳۸۶ در این شهر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
ابتدایی هاروتعطیل کنین
الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
هنوز که برف نباریده برف باری آنوقت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->