واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
سرخط خبرها

شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شد+ بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۱۴۵۲۰۳
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شد+ بیوگرافی و سوابق
شمس‌الدین حسینی به عنوان ریاست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز (شنبه، ۲۴ دی ماه) انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ برگزار شد و براساس انتخابات کمیسیون تلفیق سیدشمس‌الدین حسینی به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق انتخاب شد.

براساس این گزارش، سید شمس‌الدین حسینی متولد ۱۳۴۶ در استان مازندران شهرستان تنکابن، دکترای اقتصاد در بخش عمومی و بین‌الملل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد است. وی یکی از اعضای کابینه دولت احمدی‌نژاد و وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت نهم و دولت دهم در جمهوری اسلامی بوده است. حسینی در حال حاضر نماینده مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از استان مازندران است.

حسینی از سال ۷۴ تا ۷۷ به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشت و به طور همزمان از سال ۷۵ تا ۷۷ هماهنگ‌کننده ملی پروژه‌های دفتر عمران سازمان ملل متحد بود.

وی همچنین از سال ۷۵ تا ۸۱ دبیر کمیسیون‌های مشترک همکاری ایران با کشور‌های کره جنوبی، مالزی در سازمان برنامه و بودجه کشور بود و از سال ۷۷ تا ۸۱ به عنوان مدیر کل دفتر بین‌الملل و روابط عمومی وزارت نیرو و دبیر کمیسیون مشترک ایران و قطر در این وزارتخانه فعالیت داشت.

حسینی از سال ۸۱ با انتقال به وزارت بازرگانی به سمت مدیر کل دفتر مطالعات اقتصادی این وزارتخانه منصوب شد و تا سال ۸۷ در این سمت باقی‌ماند. وی از سال ۸۱ تا ۸۴ به طور همزمان نایب رئیس کمیته برنامه‌ریزی توسعه صادرات بود و در سال ۸۵ به عنوان نماینده وزارت بازرگانی در کمیسیون تخصصی شورای بورس معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->