رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

اخراج سفیر انگلیس در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۴۵۶۳
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
اخراج سفیر انگلیس در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اقدام سفیر انگلیس در جریان حضور در تجمعات داخلی قابل قبول نیست و باید از کشور اخراج شود. این موضوع باید با جدیت در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن کامران طی تذکری در جلسه علنی امروز، دوشنبه ۲۳ دی‌ماه، مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در یک تجمع غیرقانونی، گفت: مجددا از وزیر امورخارجه می‌خواهم تا با سفیر انگلیس برخورد کند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی مجلس تصریح کرد: بنده از وزارت امورخارجه می‌خواهم با سفیر پیر کفتار برخورد و سرباز صهیونیست را از کشور اخراج کند.

در ادامه احمد همتی نماینده مردم سمنان هم با اشاره به رفتار گستاخانه سفیر انگلیس در مجلس گفت: بنده هم معتقدم که باید رفتار خارج از عرف و دیپلماتیک سفیر انگلیس کاملا پیگیری شده و برخورد مناسب از سوی مسئولین زی ربط صورت گیرد.

اخراج سفیر انگلیس در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد

همچنین محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به رفتار اخیر سفیر انگلیس گفت: مجلس باید در این زمینه واکنش نشان دهد. امروز باید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرو رفتار گستاخانه سفیر انگلیس تشکیل جلسه دهد.

وی بیان داشت: به هیچ وجه اقدام خارج از عرف و دیپلماتیک سفیر انگلیس در جریان حضور در تجمعات داخلی قابل قبول نیست و سفیر انگلیس باید از کشور اخراج شود. این موضوع باید با جدیت در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان،  سید علی ادیانی‌راد نماینده شهرستان‌های قائمشهر، جویبار سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی،  علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر،  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و ... از جمله نمایندگانی بودند که نسبت به رفتار گستاخانه و خارج از عرف دیپلماتیک سفیر انگلیس تذکر داده و خواستار اخراج او شدند.
 
منبع: میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->