ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امضای تاج پای مأموریت مجدد سلیمانی

  • کد خبر: ۱۴۵۶۳۳
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
امضای تاج پای مأموریت مجدد سلیمانی
در فاصله ۱۰ روز مانده به آغاز رقابت‌های فوتسال کافا ۲۰۲۳ سرمربی تیم ملی زنان انتخاب شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فروزان سلیمانی بازهم از طرف فدراسیون فوتبال مأموریت مجدد یافت تا تیم ملی فوتسال زنان را در کافا ۲۰۲۳ همراهی کند. سلیمانی در لیگ کشور عملکرد خوبی نداشته اما سال گذشته تیمش قهرمان کافا شد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در چهار سال اخیر جمعاً یک ماه در اردوی آماده‌سازی نبوده که برای تیمی که دو دوره قهرمان آسیا بوده، رزومه‌ای باورنکردنی است اما شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات آسیایی باعث شد تا تیم ملی فوتسال زنان به اغما برود و سال گذشته و در دوره مدیریت شهاب عزیزی‌خادم، او به صورت موقت با توجه به در پیش بودن مسابقات کافا 2022، فروزان سلیمانی را سرمربی موقت تیم ملی کرد.

سلیمانی همراه تیم به کافا رفت و با جام قهرمانی به تهران بازگشت و سپس در دو بازی دوستانه برابر روسیه شکست خورد و بعد از آن هم با وجود برگزاری دو دوره اردوی آماده‌سازی کوتاه‌مدت، دیگری خبری از تیم ملی فوتسال زنان نشد تا حالا که قرار است در آستانه کافا 2023، مجددا این تیم تشکیل شود.

ایده تاج؛ سرمربی موقت

در جلسه هفته گذشته، نام نیلوفر اردلان، فاطمه شریف و میترا چین‌سری از سوی اعضا مطرح شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت‌رئیسه از اعضا اختیار گرفت تا بتواند خود شخصاً در این زمینه تصمیم‌گیری کند و در روزهای گذشته تاج با چهره‌های سرشناس فوتسال ایران مشورت کرد تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. ایده رئیس فدراسیون فوتبال در برهه کنونی، انتخاب سرمربی موقت است و او قصد دارد بعد از اتمام مسابقات کافا و پایان لیگ، به تیم ملی فوتسال زنان سامان بخشد. زیرا گفته می‌شود در سپتامبر 2023 (شهریور 1402) زنان فوتسال ایران برای هت‌تریک در قهرمانی آسیا باید به میدان بروند و تحقق این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است.

همان مربی قبلی

مسابقات کافا قرار است از 5 بهمن‌‌ به میزبانی ازبکستان آغاز شود و در فاصله ۱۰ روز تا شروع مسابقات خبر انتخاب سرمربی جدید تیم ملی منتشر شد. در حالی که روز گذشته در رسانه‌ها از انتخاب احتمالی نیلوفر اردلان نام برده می‌شد اما بازهم این فروزان سلیمانی بود که منتخب مدیران شد. اردلان اکنون سرمربی تیم باشگاهی پیکان در سوپرلیگ است که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شده بود و امسال هم با تمدید صدرنشینی خود مدعی تکرار قهرمانی است. اما فروزان سلیمانی سرمربی ملی حفاری است که تیمش در رده ششم با ۱۰ شکست قرار دارد. تعدادی از بازیکنان ستاره چندان رابطه خوبی با سلیمانی ندارند و واکنش‌ها و اعتراضاتی به لیست دعوت شده‌ها از سوی این مربی وجود داشته است.

اردوی سه‌روزه برای کافا!

پیش از این فروزان سلیمانی در سوم تیر ۱۳۹۴ نیز به جای شهناز یاری هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود و حتی در قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا در سال ۲۰۱۵ آن‌ها را همراهی کرد. او نهم دی‌ ۱۴۰۰ هدایت تیم ملی در کافا را برعهده گرفته بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به فرصت اندکی که داریم سعی خواهیم کرد تا برترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت و با فرصت سه روزه‌ای که داریم تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی خود را برگزار کنیم.
او ادامه داد: پس از مسابقات لیگ و از روز یکم بهمن‌، بیست بازیکن جوان و با‌تجربه را به اردو دعوت کرده و در نهایت روز ۴ بهمن‌ به ازبکستان اعزام می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور در رقابت‌های کافا گفت: این تورنمنت محک خوبی برای بازیکنان با‌تجربه و جوان است و همه تلاش خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی به کار می‌گیریم. سلیمانی تصریح کرد: امسال ازبک‌ها میزبان تورنمنت ۲۰۲۳ کافا هستند. ازبکستان تیم محکم و خوبی دارد و طبق اطلاعاتی که دارم، این تیم از چهارهفته گذشته در اردو بوده و تمرینات خود را برگزار می‌کند. بدون شک بازی آسانی برابر تیم ازبکستان نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->