حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رؤیای قهرمانی فوتبالیست‌ها در دوشنبه

  • کد خبر: ۱۱۷۱۸۰
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
رؤیای قهرمانی فوتبالیست‌ها در دوشنبه
شاگردان جوان و جویای نام مریم آزمون، دو قدم تا قهرمانی در کافا فاصله دارند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران با وجود فرصت کم برای آمادگی و حضور بازیکنان جوان‌تر، با دو پیروزی و بدون گل خورده عملکرد مناسبی در مسابقات کافا ثبت کرده است. ایران تا رسیدن به قهرمانی این دوره از کافا که به‌میزبانی دوشنبه در تاجیکستان درحال برگزاری است، دو دیدار دیگر در پیش دارد؛ فردا یکشنبه ۲۶ تیر ایران با ترکمنستان بازی می‌کند و در آخرین روز مسابقات چهارشنبه ۲۹ تیر ایران و ازبکستان به‌مصاف هم می‌روند که قطعا این دیدار می‌تواند قهرمان کافا ۲۰۲۲ را مشخص کند، زیرا اصلی‌ترین رقیب ایران تیم ازبکستان است.

در خرداد امسال مریم آزمون به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی بانوان بزرگ‌سال ایران انتخاب شد. او درحالی به این عنوان انتخاب شد که در روز‌های پایانی اسفند پارسال با تیم‌ملی فوتبال جوانان دختر ایران با سه پیروزی پیاپی قهرمان تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) شد. ملی‌پوشان در آن مسابقه زیر باران جشن قهرمانی گرفتند. حالا بعد از قهرمانی جوانان فوتبال و تیم بزرگ‌سالان فوتسال، نوبت به تیم‌ملی بانوان بزرگ‌سال ایران رسیده است که در مسابقات کافا برای قهرمانی بجنگد. قهرمانی در کافا موجب بهبود وضعیت فوتبال بانوان ایران در رنکینگ فیفا می‌شود و کمی اوضاع آشفته و حاشیه‌های تیم‌ملی را آرام خواهد کرد.

ثبت دومین پیروزی در دوشنبه

در دیدار نخست این بازی‌ها، ایران به‌مصاف قرقیزستان رفت که شاگردان آزمون توانستند با نتیجه ۱ بر ۰ برنده از زمین خارج شوند. گل ایران در این رقابت دقیقه ۵۳ توسط شبنم بهشت به‌ثمر رسید و برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

تیم‌ملی فوتبال بانوان در دومین دیدار خود در جام کافا موفق شد تاجیکستان را با نتیجه پرگل ۵بر ۰ شکست دهد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و تاجیکستان از تورنمنت کافا در ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار شد که درنهایت شاگردان آزمون با نتیجه پرگل ۵بر ۰ پیروز میدان شدند. افسانه چترنور و هستی فروزنده هرکدام دو گل به‌همراه ملیکا متولی گل‌های این دیدار را به‌ثمر رساندند. مسئولان برگزارکننده، هستی فروزنده را به‌عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب کردند. ایران بعد از این دیدار دومین کلین‌شیت خود را هم ثبت کرد.

مریم آزمون، سرمربی تیم‌ملی فوتبال زنان، بعد از این پیروزی اظهار کرد: برخلاف آنالیزی که از تاجیکستان در بازی با ازبکستان داشتیم، خوب بودند و توانستند در نیمه اول ما را زیر فشار قرار دهند. البته ما پیش‌بینی لازم را داشتیم و بازیکنان تاکتیک‌های ما را پیاده کردند و توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و هم اینکه شش تعویض خود را انجام دادیم. بازیکنان ما خیلی جوان هستند و در ادامه با تعویض‌ها توانستیم تاکتیک مدنظرمان را اجرا کنیم. در نیمه دوم هم بازیکنان انتظارات را برآورده کردند. سرمربی تیم‌ملی درباره رقیب ایران در این دوره، یعنی ازبکستان، بیان کرد: گام‌به‌گام جلو می‌رویم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

دنبال این هستیم ایران به جایگاه واقعی برسد. تیم من بسیار جوان است. سال گذشته در همین مسابقات با جوانان قهرمان شدیم. در آن مسابقات هم ازبکستان را شکست دادیم و امیدوارم که بتوانیم در این دوره هم موفق شویم. بعد از این بازی، سیدمیرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون، در تماسی با مریم آزمون، سرمربی تیم‌ملی، این پیروزی را تبریک گفت و از اعضای تیم بابت اینکه در مدتی کوتاه توانستند تیمی منسجم تشکیل دهند، قدردانی کرد.

ستاره ۱۷ ساله در تیم‌ملی بزرگ‌سالان

با وجود اینکه برخی ملی‌پوشان باتجربه با بهانه‌های مختلف در اختیار تیم‌ملی قرار نگرفتند، کادرفنی تیم‌ملی تصمیم گرفت تیمش را با تلفیقی از بازیکنان تیم‌ملی جوانان، بهترین‌های لیگ و لژیونر‌ها برای مسابقات کافا آماده کند. تیم‌ملی در دو مسابقه گذشته‌اش گل خورده‌ای نداشته است و این نشان می‌دهد که در ساختار تدافعی نیز عملکرد خوبی ثبت شده است. پیشرفت تیم‌ملی با دعوت از باانگیزه‌ها پررنگ شده است. هستی فروزنده بهترین بازیکن بازی ایران و تاجیکستان لقب گرفت. جالب اینکه فروزنده فقط هفده سال دارد، اما آن‌قدر تأثیرگذار ظاهر شد که دو گل از پنج گل ایران را به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->