یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف ۴ ساعته قطار تهران- مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیر خشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیر خشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

قیچی خانواده سارق بر شاهرگ زن راننده در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۵۸۵۷
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
قیچی خانواده سارق بر شاهرگ زن راننده در مشهد
زمان زیادی از حرکت خودرو نگذشته بود و شیشه‌های بخار گرفته جلو دید سایر راننده‌ها را گرفته بود که ناگهان راننده تیزی یک قیچی را روی گردنش احساس کرد و به‌تبع آن مشت و لگد‌هایی از سمت اعضای این خانواده به سمتش حواله شد.

ابوعطا | شهرآرانیوز؛ چشم‌های معصوم و گریان کودکان با لپ‌های گل‌انداخته از سرما، پابه‌پا شدن مرد از سوز زمستانی و احتمالا شرمندگی مقابل خانواده‌اش و لرزیدن زن در سرمای منفی ۲۰ درجه مشهد، همه دست‌به‌دست هم داد تا راننده پراید از سر دلسوزی برای خانواده پنج‌نفره‌ای که کمی قبل از پل بولوار رسالت، منتظر تاکسی بودند، ترمز بزند. راننده زنی میان‌سال بود و مقصدش بولوار خواجه‌ربیع بود، او پس از صحبت با پدر خانواده پذیرفت که آن‌ها را به بولوار ۲۲ بهمن برساند.

پس از سوار شدن مسافران، زن بر پدال گاز فشرد و راهی مقصد شومی شد. زمان زیادی از حرکت خودرو نگذشته بود و شیشه‌های بخار گرفته جلو دید سایر راننده‌ها را گرفته بود که ناگهان راننده تیزی یک قیچی را روی گردنش احساس کرد و به‌تبع آن مشت و لگد‌هایی از سمت اعضای این خانواده به سمتش حواله شد به طوری که تنها در چند لحظه این افراد با گشودن در سمت راننده، زن را از خودرو بیرون انداختند و خودرو را مقابل چشمان وحشت‌زده راننده دزدیدند.

با اعلام زورگیری و سرقت یک خودرو در مشهد، سرهنگ احمد نگهبان، رئیس پلیس مشهد دستور لازم به منظور رسیدگی به پرونده را صادر کرد. با حضور مأموران در محل، مشخص شد که یک زن پنجاه‌و‌پنج ساله پشت فرمان یک پراید بوده که مسافران این خودرو پس از ضرب‌و‌جرح او را از خودرو پیاده کرده و علاوه بر خودرو گوشی تلفن همراه و تمامی مدارک این خودرو را ربوده و متواری شده‌اند.

با مشخصات اعلامی از سوی مال‌باخته مشخص شد که زن و مردی حدودا چهل ساله به همراه سه فرزندشان عامل این سرقت بوده‌اند که بلافاصله اقدامات فنی درباره پرونده از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری سپاد آغاز شد.

تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با استفاده از سامانه‌های هوشمند پلیسی و تحقیقات میدانی، خودرو مسروقه را در محدوده منطقه شهید طرحچی (خین‌عرب) ردزنی کردند.
با کشف این سرنخ مهم که مأموران را به یک قدمی سارقان رسانده بود، هماهنگی قضایی انجام و دستور لازم صادر شد. مأموران کلانتری سپاد در اقدامی غافل‌گیرانه خودرو را توقیف و راننده آن را که زنی سی‌و‌هشت ساله بود دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به کلانتری سپاد، از سوی مال‌باخته شناسایی شد و در بازجویی‌های فنی به سرقت خودرو پراید با همدستی شوهرش و همراهی سه فرزندش در پوشش مسافر اعتراف کرد.
تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم فراری پرونده که نقشه سرقت از سوی او کشیده شده بود و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->