حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کاپیتان، متهم شماره یک شکست استقلال مقابل سپاهان

  • کد خبر: ۱۴۶۳۴۹
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کاپیتان، متهم شماره یک شکست استقلال مقابل سپاهان
کاپیتان استقلال در اصفهان متهم شماره یک تیمش در شکست مقابل سپاهان نام گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال در روزی که نمایش چندان بدی هم نداشت نتیجه را دو بر یک به سپاهان یکی از رقبای خود برای قهرمانی واگذار کرد تا وارد بحران جدیدی شود.

در همین راستا هواداران استقلال واکنش تندی به این شکست از خود نشان داده و کاپیتان تیم شان را مقصر اصلی این باخت معرفی کردند. سیاوش یزدانی کاپیتان استقلال در اصفهان بود که در دقایق آخر این بازی یک پنالتی عجیب با خطار بی مورد به سپاهان هدیه کرد. صحنه های بیرون آمده از این بازی نشان می دهد که یزدانی بعد از اعلام سوت داور به نشانه پنالتی، به جای اعتراض لبخندی بر لبش شکل می گیرد. لبخندی که حالا بین هواداران استقلال حسابی سوژه شده و آنها به این اقدام یزدانی حسابی مشکوک هستند.

در این میان برخی کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی قسمتی از مصاحبه سال پیش یزدانی را پخش کرده اند که در آن مدعی شده بود ما بایکنان نمی کردیم که محمود فکری برکنار شود!

با توجه به همین مسئله هواداران استقلال اعتقاد دارند یزدانی تمایلی به ادامه حضور ساپینتو در استقلال ندارد و بدش نمی آید او برکنار شود. جالب اینکه سرمربی پرتغالی در اوایل فصل یزدانی را از تیمش کنار گذاشت و فشارهای آجرلو بود که باعث شد او دوباره به جمع آبی پوشان برگردد.

به هر حال اگر در روزهای اخیر یزدانی از استقلال کنار گذاشته شد اصلا نباید تعجب کرد چون خود ساپینتو هم به نوع بازی او مشکوک است و دل خوشی از این بازیکن ندارد. بازیکنی که در دیدار استقلال و تراکتور در جام حذفی هم روی گل تراکتور اشتباه مسلمی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->