کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به خبر حواشی ایجاد شده در یک باشگاه فوتبال در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۶۳۷۲
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
  • ۱
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به خبر حواشی ایجاد شده در یک باشگاه فوتبال در مشهد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت،موضوع به شکل جدی در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر هاشمی جواهری در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال استان گفت: همچنین پس از مطرح خبر اولیه دستور داده شد حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد ذره ای کوتاه نمی آییم.  

وی ادامه داد: تا به امروز کوتاهی های متعددی از هیات فوتبال استان مشاهده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی های ما مورد تایید قرار بگیرد، مسلما با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی دادامه داد: جامعه ورزش جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز اولی که وارد شدیم موضوع سالم سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم و اگر تخلف محرز شود شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد میکنیم.

وی درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است. و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده است تخلف آشکار است.

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
جز گفتن فقط همه چیز رو به شکل جدی پیگیری میکنی .. تا الان بگو چیکار میکردی.؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->