جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

رونمایی از سریال‌های جدید شبکه خانگی؛ از «پدر گواردیولا» تا «آکتور»

  • کد خبر: ۱۴۷۰۱۷
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
رونمایی از سریال‌های جدید شبکه خانگی؛ از «پدر گواردیولا» تا «آکتور»
همزمان با نیمه دوم سال به تازگی پخش سریال‌های «سرگیجه» و «مترجم» از تولیدات وی‌اودی‌ها آغاز شده است که حاوی پیام‌هایی امیدبخش و گرم برای زمستان سرد ۱۴۰۱ است و خبرهایی هم از پخش سریال های جدید دیگری هم چون پدر گواردیولا تا آکتور به گوش می رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پائیز امسال، سامانه‌های وی‌اودی، تدارک ویژه‌ای برای مخاطبان دیده بودند. چند سریال در شش‌ماه نخست امسال نمایش داده شد که برخلاف وزن سنگین و اعتباری که داشتند، نتوانستند چندان موفق عمل کنند به همین دلیل، این سامانه‌ها، برای فصل پائیز خود، تدارک ویژه‌ای چیدند که با توجه به شرایط کشور، تقریبا هیچ‌یک از آن‌ها محقق نشد. حالا، اما خبر رسیده که این تدارک ویژه، به فصل زمستان موکول شده است که پخش سقوط، سرگیجه و مترجم طی ۱۰ روز، می‌تواند نویدبخش آغاز این جریان جدید و پرنفس در شبکه نمایش خانگی کشور باشد.

سریال سرگیجه در شرایطی از دوشنبه‌شب هفته گذشته پخش شد که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که نماوا، سریال محبوب خود که در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود را ناگهان رونمایی کند. در شرایطی که بسیاری از مخاطبان سریال‌های ایرانی، در انتظار رونمایی از تولیدات مهم این سامانه‌ها بودند، سرگیجه که به دلیل سکوت رسانه‌ای راجع به پروژه، تقریبا جزو گزینه‌ها نبود، در حکم شوکی بود که به فضای سریال این روز‌های شبکه نمایش خانگی کشور وارد شد و همان‌گونه که انتظار می‌رفت، سریال با کمترین میزان تبلیغات، با استقبال خوبی از جانب مخاطبان واقع شد.

این گزاره ثابت می‌کند که مخاطبان در شرایط فعلی، تشنه خوراک مناسب هستند و قطعا از آثار خوب، استقبال به عمل می‌آورند.

نماوا همچنین بلافاصله دیگر پروژه مهم خود یعنی مترجم را نیز رونمایی کرد. درامی رازآلود که نخستین تجربه کارگردانی بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. سعید ملکان نیز تهیه‌کننده کار است. سریالی که صابر ابر، مجتبی پیرزاده و مهتاب ثروتی، بازیگران آن هستند و انتظار می‌رود با اقبال بالایی مواجه شود.

این قدرت‌نمایی نماوا برای زمستان امسال، احتمالا با آثار دیگری نیز همراه خواهد شد که فرآیند استقبال از تولیدات این پلتفرم را با شتاب بیشتری همراه خواهد کرد.

در مقابل، فیلیمو نیز بیکار نمی‌نشیند. محتمل‌ترین گزینه این پلتفرم برای پخش زمستانی، سریال آکتور است که نخستین تجربه نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. در این سریال که تاکنون سروصدای بسیار به راه انداخته است، نوید محمدزاده، هستی مهدوی‌فر، هانیه توسلی، احمد مهران‌فر، گلاره عباسی و هومن برق‌نورد به ایفای نقش پرداخته‌اند و انتظار بسیار بالایی می‌رود که آکتور با استقبال قابل‌توجهی مواجه شود. پیشتر قرار بود که سریال جاویدی، در پائیز منتشر شود که این زمان به تعویق افتاده و اصلا بعید نیست که فیلیمو بخواهد آن را همین روز‌ها منتشر کند.

فیلمیو البته این جریان را از نیمه دی‌ماه و با انتشار مینی‌سریال سقوط کلید زده بود. سریالی که با اقبال خوبی مواجه شده و توانسته مخاطبان بسیاری جذب کند.

در کنار این ۴ سریالی که عنوان شد، شانس نمایش پدر گواردیولا نیز بسیار بالا رفته است. سریالی که فیلمبرداری آن، تیرماه به اتمام رسید و قسمت‌های نخست آن آماده نمایش است. البته پلتفرم نمایش‌دهنده سریال، هنوز مشخص نشده و هیچ بعید نیست که حواشی مربوط به فرخ‌نژاد سبب شود تا این سریال نیز هر چه زودتر به خانه‌های مردم برود.

نخستین ساخته سعید نعمت‌الله، شانس بسیار بزرگی در موفقیت و میزان استقبال بالای مخاطبان دارد. فارغ از عنوان جذاب فیلم و سابقه خوب سعید نعمت‌الله در نگارش فیلمنامه سریال‌ها، تیم بازیگری جذاب اثر، خود می‌تواند زمینه استقبال حداکثری اثر را فراهم کند. در این سریال، مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی‌ها و آرش عدل‌پرور حضور دارند که حضور این میزان وزنه معتبر در تیم بازیگری یک اثر، از پدر گواردویلا، یک سریال پرمخاطب خواهد ساخت.

این ۵ سریال، طلیعه‌دار نمایش زمستانی پلتفرم‌های وی‌اودی هستند که در ادامه می‌توانند زمینه نمایش آثار دیگر را فراهم کنند؛ بنابراین کاملا مشخص است که برخلاف پائیز کم‌رمقی که در شبکه نمایش خانگی گذشت، زمستان بسیار پرحرارتی در انتظار مخاطبان میلیونی شبکه نمایش خانگی باشد. نکته حائزاهمیت آن‌که، شاکله این نمایش زمستانی را آثاری تشکیل می‌دهند که مخاطبان ماه‌هاست در انتظار تماشای آن‌ها به سر می‌برند و بنابراین کاملا طبیعی خواهد بود که زمستان امسال را بهار مجدد وی‌اودی‌ها در سال ۱۴۰۱ تلقی کنیم؛ فصلی که قرار است محل تلاقی رونمایی از آثار کنجکاوی‌برانگیز پلتفرم‌ها و استقبال حداکثری مخاطبان باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->