آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها
نام تنها نماینده ایرانی حاضر در اسکار ۲۰۲۰ در میان نامزد‌های نهایی نیست

پایان کار «آخرین داستان» در اسکار

  • کد خبر: ۱۴۷۰۶
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
پایان کار «آخرین داستان» در اسکار
دیشب با معرفی نامزد‌های نودودومین دوره جوایز آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار در ۲۴رشته مشخص شد انیمیشن داستانی بلند «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر، از ادامه رقابت بازمانده است.
 این انیمیشن که چندی است روی پرده سینما‌های داخلی رفته است، به‌زودی در بیش از ۳۰ کشور اکرانش را آغاز خواهد کرد. «آخرین داستان» اقتباسی آزاد از داستان ضحاک در شاهنامه ابوالقاسم فردوسی است که برای حضور در اسکار ۲۰۲۰ متقاضی شده بود. این انیمیشن بلند که بیش از ۱۰ سال تولید آن به طول انجامیده است، در ۲ بخش فیلم بلند داستانی و انیمیشن بلند در این دوره از جشنواره جهانی حضور داشت.
 
پیش‌تر نیز مستند «در جستجوی فریده»، نماینده رسمی ایران در اسکار ۲۰۲۰، نتوانست به جمع ۱۵ اثر مستند راه پیدا کند و در مرحله اعلام نامزد‌های اولیه اسکار از رقابت کنار زده شد. اکنون با کنار رفتن «آخرین داستان» تمرکز سینمای ایران برای دریافت سومین اسکار سینمایی خود بر تولیدات سال آینده خواهد بود.

همان‌طور که تجربه نشان داده و از نامزد‌های اعلام‌شده اسکار ۲۰۲۰ پیداست، برگزیده‌های گلدن‌گلوب در اسکار شانس بیشتری از رقیبان خود دارند. پیش‌بینی می‌شود امسال هم فیلم‌های آن رویداد سینمایی در اسکار توفیق بیشتری داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->