کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

درخواست سرمربی استقلال از کادر پزشکی برای آمادگی یک بازیکن

  • کد خبر: ۱۴۷۳۶۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷
درخواست سرمربی استقلال از کادر پزشکی برای آمادگی یک بازیکن
سرمربی استقلال از کادر پزشکی تیمش خواسته غلامی، مدافع این تیم را هر طور شده آماده بازی کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بازی استقلال با سپاهان بسیار عجیب به پایان رسید و استقلال سه امتیاز ارزشمند دیگر را نیز از دست داد تا امید قهرمانی در لیگ برای این تیم بسیار کم رنگ شود. استقلال در این بازی چند بازیکن مهم و اصلی خود را در اختیار نداشت و گویا این اتفاق روی نتایج تیم تاثیر مستقیم دارد و این موضوع خشم ساپینتو سرمربی تیم را برانگیخته است.

عارف غلامی، مرادمند، حسین حسینی و مهدی مهدی پور بازیکنان اصلی استقلال هستند که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و این وضعیت برای آن‌ها ادامه دار است. غلامی و مرادمند دو بازیکن استقلال تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارند و حسینی برای بازی با ملوان نیز به ترکیب استقلال نمی‌رسد. وضعیت مهدی پور نیز نامشخص است، زیرا این هافبک از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت شده و به احتمال زیاد بازی بعدی استقلال را نیز از دست می‌دهد.

از طرفی ساپینتو از اوضاع خط دفاعی استقلال راضی نیست و به همین دلیل خواستار بازگشت مدافعان تیمش به ترکیب است. وی حتی از پزشکان خواسته که هر طور شده غلامی را به بازی با ملوان بندرانزلی برسانند، زیرا در غیاب این بازیکن تعداد گل‌های دریافتی استقلال دوبرابر زمان حضور این بازیکن شده و ادامه این روند به ضرر استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->