نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

تصمیم عجیب فدراسیون بلژیک برای انتخاب سرمربی جدید

  • کد خبر: ۱۴۷۵۰۰
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
تصمیم عجیب فدراسیون بلژیک برای انتخاب سرمربی جدید
سرمربی جدید تیم ملی بلژیک بین ۲ گزینه خواهدبود، با یواخیم لو و یا پوچتینو.

به گزارش شهرآرانیوز، عملکرد ضعیف تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف این تیم از مرحله گروهی این مسابقات باعث شد که دوران حضور روبرتو مارتینز روی نیمکت شیاطین سرخ به پایان برسد.
فدراسیون فوتبال بلژیک پس از قطع همکاری با این مربی، که حالا هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده گرفته، به دنبال انتخاب سرمربی جدیدی بوده است و به نظر می‌رسد که بالاخره به چند گزینه نهایی رسیده است.
روزنامه بلژیکی Nieuwsblad خبر داده که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور قرار است روز پنجشنبه و جمعه این هفته جلساتی را برگزار کنند تا شرایط حضور مائوریتسیو پوچتینو و یواخیم لوو روی نیمکت این تیم را بررسی کنند.

پوچتینو پیش از این سابقه حضور روی نیمکت تیم‌هایی، چون تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن را در کارنامه داشته، اما تجربه کار در سطح ملی را نداشته است. این در حالی است که لوو سال‌های طولانی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت و با این تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم شد.
این دو مربی در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارند و این موضوع کار را برای فدراسیون فوتبال بلژیک بسیار راحت‌تر خواهد کرد.
پیش از این بسیاری از رسانه‌ها و حتی بازیکنان بلژیک مدعی شده بودند که تیری آنری به احتمال زیاد به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب خواهد شد، اما او که دو دوره به عنوان کمک‌مربی در این تیم حضور داشته، چنین ادعایی را رد کرد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->