سرخط خبرها

نمایش «آه سرد»، «یادگار جنوب» و «جنگل پرتقال» روز دوم جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۴۸۵۰۶
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
نمایش «آه سرد»، «یادگار جنوب» و «جنگل پرتقال» روز دوم جشنواره فیلم فجر
سه فیلم «آه سرد»، «یادگار جنوب» و «جنگل پرتقال» امروز در دومین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت (سینمای رسانه) نمایش داده خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «آه سرد» در اولین سانس سینمای رسانه در روز دوم چهل‌ویکمین جشنواره فجر نمایش داده می‌شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی ناهید صدیق به حساب می‌آید که به تهیه‌کنندگی رضا محقق ساخته شده است.

ایمان صدیق و علی باقری بازیگران اصلی این فیلم هستند. محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی، برسام بهرامی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «آه سرد» آمده است: بها و بهرام در جاده‌ای همراه و همسفر شده‌اند بی‌آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج هایش پایان دهد....

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند اثری عاشقانه است که در دومین سانس روز دوم جشنواره در سینمای رسانه به نمایش در می‌آید.

این دو کارگردان پیش‌تر ساخت فیلم سینمایی «جان‌دار» را در کارنامه خود دارند.

وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی، سحر دولتشاهی و صابر ابر بازیگران فیلم سینمایی «یادگار جنوب» هستند.

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» سومین فیلمی است که در روز دوم جشنواره به نمایش درمی‌آید. این فیلم نیز اولین تجربه سینمایی کارگردانش به حساب می‌آید که به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در خلاصه آن آمده است: «سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی‌ست که به تازگی معلم دبیرستان شده است. حال پس از پانزده سال در یک سفر یک روزه به شهری که زمانی در آن تحصیل کرده است با واقعیتی رو به رو می‌شود...»

میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا بیک بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی، رضا پوده‌ای و حسام نورانی گروه بازیگران «جنگل پرتقال» را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->