رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

رئیس قوه قضائیه: باید بدون هیچ تبعیضی ملجاء و ماوای هر تظلم‌خواهی باشیم

  • کد خبر: ۱۴۸۵۳۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
رئیس قوه قضائیه: باید بدون هیچ تبعیضی ملجاء و ماوای هر تظلم‌خواهی باشیم
رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای در مراسم تجدید میثاق رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) ادامه داد: از روح امام و شهدا مدد می‌طلبیم و از مردم و صاحب‌نظران و خیرخواهان کمک می گیریم تا در جهت تعالی کشور در تمام ابعاد موفق باشیم.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: امام بزرگوار نسبت به چند چیز تکیه داشتند؛ اول تعبد نسبت به احکام اسلامی بود، در عمل نشان دادند می‌توان دنیا و آخرت مردم، رفاه، امنیت، صلح، رفاقت و آزادی را برای همگان ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تامین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تامین کنند.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: امام (ره) به همه سفارش کردند که باید در این مسیر حرکت کنیم. برای تحقق این امر می‌فرمودند اگر می‌خواهید پیروز شوید وحدت کلمه و وحدت در جامعه داشته باشید. نسبت به وحدت بیش از بسیاری از موارد تکیه داشتند. برای مردم خالصانه و در جهت رضای خدا تلاش کردن؛ تکیه دوم ایشان بود. برای خودشان از این دنیا هیچ چیزی به غیر از خدمت نخواستند.

محسنی اژه‌ای گفت: امام (ره) تاکید فراوان بر مردم و به خصوص طبقات کمتر بهره‌مند از مواهب دنیایی داشتند. امام(ره) بر وحدت کلمه و توجه به مردم بسیار تاکید داشتند. امروز هم شیاطین اینها را هدف گرفته‌اند؛ این همه تبلیغات فراوان برای این است که بگویند نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمد نیست.

وی افزود: امروز قوه قضاییه باید پناه همه مظلومین باشد. ما باید بدون هیچ تبعیضی ملجا و ماوای هر کسی که تظلم‌خواهی می‌کند، باشیم. باید هر کسی به قوه‌قضاییه مراجعه کرد و تظلم‌خواهی کرد به آن رسیدگی کنیم؛ اینکه از کدام جناح و جریان است نباید برای ما تفاوت داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: قوه‌قضاییه باید تمام تلاش خود را برای کمک به دولتمردان در جهت ایجاد رفاه مردم، تولید، تامین سرمایه گذاری و کمک به فعالین اقتصادی به کار بندد. اگر از لحاظ اقتصادی وابسته باشیم ممکن است از لحاظ سیاسی هم به ناچار کوتاه بیاییم. اگر احساس کردند که ما نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را درست برقرار کنیم و دنبال منافع خودمان هستیم و نه برای مردم، دشمن از همین‌ها بهترین استفاده را می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->