آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟
سرخط خبرها

رئیس مجلس: بنیان انقلاب ما بر مردم است

  • کد خبر: ۱۴۸۵۶۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
رئیس مجلس: بنیان انقلاب ما بر مردم است
رئیس مجلس با بیان اینکه جایی که مردم حضور داشته اند ما در انجا موفق بودیم گفت: بنیان انقلاب ما بر مردم است.

شهرآرانیوز؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در یادواره ۲۴۰۰ شهید شهرستان نیشابور و سالگرد شهید مدافع حرم سردار قاجاریان که درحالی برگزاری است اظهارداشت: راه شهدا را ه انقلاب است. انقلاب اسلامی ما را از وابستگی نجات داد.

او ادامه داد: امروز ما هزینه استقلال و آزادی را دادیم، امروز افتخار داریم که مستقل‌ترین کشور جهان هستیم. امروز وظیفه ما این است که نقطه ضعف خود را برطرف کنیم.

قالیباف تاکید کرد که ایران عزیز ما امروز پر قدرت تر از هر زمان دیگری با مبانی دین دارد می درخشد. این که ایران توانست اسلام را احیا کند افتخار ما است.

رئیس مجلس با بیان اینکه باید تلاش کنیم در جایی که نیازمند دیگران هستیم با تکیه به توانایی خود حل کنیم گفت: دوران دفاع مقدس هم دوران سختی بود اما ما اعتقاد داشتیم و با حداقل ها جنگیدیم. امروز ارمان های واقعی رسیدیم و این عظمت را می بینیم. باید تلاش کنیم و اشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

او تاکید کرد: ما باید بستر را برای مردم فراهم کنیم. مردم می‌خواهند که ما در همه امور قوی باشیم. جایی که مردم حضور داشته اند ما در انجا موفق بودیم.

قالیباف ادامه داد که هرجا مردم نبودند ما دچار آسیب شدیم، انقلاب ما بنیانش بر مردم است. حتی قدرت اقتصادی و نظامی. اگر قلب مردم همراه نظام و انقلاب نباشد ما ضعیف هستیم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: ما مسئولان وظیفه ما این است که تلاش کنیم برنامه‌ها را مسئله محور تعریف کنیم. ما امکانات و ظرفیت زیادی در کشور داریم که متاسفانه اصراف میکنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->